“nydelig tapas, samt hyggelige folk :)”
Anmeldelse av La Bodega

La Bodega
Vurdert som nr. 2 av 53 Restauranter i Skien
Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Spansk inspirert restaurant, serverer fisk, kjøttretter, salater og tapas. Sommerstengt juli.
Anmeldt 8. september 2021

Flott sted for å nyte en bedre middag, hyggelige folk som alltid smiler, serviceinnstilte. God mat med variert meny. Anbefales!

Takk, 9magnush

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Skulle feire en bursdag der med 10 gjester. Det var en kjempefin kveld med veldig god mat, flott service både før og under kvelden.
God atmosfære. Kommer gjerne igjen.

Takk, Mona F
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Digg mat, gode porsjoner og fin atmosfære!
Takeaway gir mye mat, og prisene er fornuftige.

Like hyggelig på date, som familiemiddag!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Kenneth R
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Absolutt å anbefale - på alle punkter! Rett og slett en opplevelse ift mat, service og atmosfære verst pengene og enda litt til! Vi spiser der så ofte vi kan

Takk, Maps32496203949
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Min favoritt restaurant i Skien. Vi ankom en fredag kveld uanmeldt. Kelneren må tenke litt men fikk oss inn til tross for alle restriksjoner som er nå.
I restauranten er det en lun og god atmosfære.
Vi bestilte 8 tapasretter som var mer enn nok for oss to. Alle var smakfulle og gode. Til drikke prøvde vi å finne en spansk en til maten. Jeg kunne ønske at det var flere spanjoler på vinkartet men utvalget er ok.
Takk for nok en hyggelig opplevelse. Vi sees igjen.

1  Takk, Falkum55

Reisende som så på La Bodega, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i La Bodega? Del dine erfaringer!