“11 treningsvenner på julebesøk.”
Anmeldelse av Becksbrasserie

Becksbrasserie
Vurdert som nr. 11 av 52 Restauranter i Skien
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 11 venner som skulle ut å spise. Vi ble tatt godt i mot, og serveringen ble hurtig utført. Noen skulle ha julemiddag og noen lutefisk og andre valgte alacarte.
Valgte en Becks biff med gratinerte poteter. Dette var meget godt tilberedt, med balanserte smaker og stekt som jeg ba om (medium rare). Kommer gjerne igjen.

1  Takk, Gwaas

2024 av 95 anmeldelser

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi var 5 kollegaer på ute på middag. 4 av oss fikk en veldig seig entrecôte. Anden som ble servert til siste mann var ok. Ble litt skuffet med tanken på at dette er en veldig flott og forholdsvis dyr restaurant.
Bra service og vi ble godt ivaretatt.

1  Takk, Frank_Meland
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Hadde en kveld med gode venner hvor vi spiste biff. Det var helt standard og ikke noe mer. Lokale er spennende, men service var variabel. En av servitørene passet godt på selv om det ikke var hans bord ellers gikk de på kryss og tvers uten å se om gjestene ønsket noe mer.

1  Takk, Par Ø
Anmeldt 16. september 2018

Denne restauranten er veldig koselig og er fin familie restaurant. Service er bra. Retten er noe smakløst men desserten er veldig god.

Takk, ssiljedal
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Restauranten er veldig koselig, maritim atmosfære, med hyggelige og blide servitører.
Alle i mitt følge synes maten smakte veldig godt.
Jeg savnet litt saus til chevre som jeg valgte til forrett, ble litt tørt med bare salat og pære med valnøtter.
Elles var middagen helt nydelig og creme brulee’n var varm på toppen som den skal, så dette var bra. Vi valgte en fransk vin (Merlot) som var fyldig og veldig god.
Anbefaler absolutt denne restauranten, og vi kommer gjerne igjen.

2  Takk, BeritB1964

Reisende som så på Becksbrasserie, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Becksbrasserie? Del dine erfaringer!