“ELEDIG SERVICE..!”
Anmeldelse av Becksbrasserie

Becksbrasserie
Vurdert som nr. 13 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Styr unna.. maken til oppførsel av en kelneren skal du lete lenge etter...
Vinen vi fikk server smakte gjær noe vi bemerket straks vi fikk glasset, han tok glasset med seg og kom tilbake...vi smakte på vinen...før vi rakk å si noe hånflirte han å sa det var fra samme flaske..
Vi fikk også servert fisk som ikke var gjennom stekt.
3uker etter fikk de en ny sjanse... hva skjedde.. frekk og svært lite hyggelig kelner..aldri mer Becksbrasseri i Skien det sørger en kelner for...
Heldigvis finnes det gode alternativer i nabolaget...

1  Takk, 806arildn

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Vi ankom i perfekt vær og bestilte Becks biff og Filet Don Francisco. Vi ble servert av to meget hyggelige og effektive kelnere. Maten smakte utmerket, og stemningen var perfekt hvor vi satt ute i solskinn.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Var det i går men valgte å ikke bli for å spise da ikke personell eller kelnere brukte munnbind i restauranten gjestene beveget seg også uten munnbind til fra toilett.

Dato for besøk: april 2021
Takk, toronado77
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

Bra mat og hyggelig betjening. Mye mat for pengene!vi gikk for en treretter, med dertil anbefalt rødvin

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 123runes
Anmeldt 14. september 2020

Ble anbefalt denne plassen og det angrer vi ikke på at vi fulgte.
Hyggelig og servise-innstilt personal.
Både biff og blåskjell smakte fortreffelig.
All ære.
Tips til de ansatte.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Safari322676

Reisende som så på Becksbrasserie, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Becksbrasserie? Del dine erfaringer!