“Skuffet!”
Anmeldelse av Strøm Mat & Bar

Strøm Mat & Bar
Vurdert som nr. 5 av 56 Restauranter i Skien
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Ble skuffet sist vi var her. Servitøren kom nesten aldri bort til bordet. Vi ville feks ha en vinflaske til, men det ble jo umulig å bestille. Fikk også feil mat. Tenkte også å bestille dessert, men med en servitør som er så lite til stede, gikk vi ett annet sted. Synd, for beliggenheten er jo så flott!

1  Takk, KristinArvesen

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god mat
. Men veldig resonans gjør det nesten umulig å være der når det er mye folk der. Kan være lurt å styre unna i julebordstiden.

Takk, 633steinl
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat, kjempe god vin, kjempe god service! Full pott
Flott uteområde, skulle gjerne vert her på sommerstid :)

Takk, lenak798
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og fantastisk service. Også eget brygget øl med belgiske røtter som var god og spennende. Anbefales

Takk, y799shek
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Mat med god smak, fin atmosfære, rikholdig meny, god vin, flinke servitører, rask servering, du får det du forventer og litt til. Medium pris

Dato for besøk: august 2018
Takk, knutandreass2016

Reisende som så på Strøm Mat & Bar, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Strøm Mat & Bar? Del dine erfaringer!