“Veldig fin matopplevelse.”
Anmeldelse av Strøm Mat & Bar

Strøm Mat & Bar
Vurdert som nr. 4 av 49 Restauranter i Skien
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin matopplevelse. Spiste fisk og skalldyrsuppe med et glass chablis til. Dette var feriens beste matopplevelse og kan anbefales. Veldig hyggelig betjening som anbefalte en meget god gin tonic

Takk, 645erikg

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God matopplevelse. Men dårlig service gjorde besøket noe skuffende. Som gjester følte vi oss mer i veien overfor betjeningen enn vi følte oss velkommen. Lang ventetid for seating, bestilling og hovedrett.

Takk, nikolaiv171
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God mat, passe størrelse på porsjonene. Dårlig med vegetaralternativer. Måtte be om å få betale tre ganger - til tre forskjellige. Lite folk, uforståelig at det tok så lang tid med alt.

Takk, Hanne M
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Dårlig opplevelseVirket underbemannet. Mat bestilling ikke registrert. Kom etter purring og 1,5 times venting!!Matopplevelsen ikke bra. Holder ikke mål, dessverre.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Departure07441151708
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 5 stk i flott solskinnadag. God stemning og god mat. Vi satt ute i det flotte været. Kommer igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 894hannes

Reisende som så på Strøm Mat & Bar, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Strøm Mat & Bar? Del dine erfaringer!