“Spesielt bra”
Anmeldelse av Strøm Mat & Bar

Strøm Mat & Bar
Vurdert som nr. 4 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vil du oppleve god mat i Skien er dette et sted vi vil anbefale! Beliggenheten er fin, øverst i laksetrappa og med utsyn mot Hjellebrygga og Telemarkskanalen. Lokalene er særegne og flotte og betjeningen meget hyggelige og imøtekommende. Menyen er også spesiell, med retter for både små og store måltider. Det smaker fantastisk, og man blir garantert mett. De fleste vil nok også finne drikke som faller smak. Strøm er rett og slett en opplevelse, enten man sitter inne eller ute. Når vi var der hadde vi live musikk til lunsjen.

Takk, Gisle B

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

God mat, litt stive priser i forhold til mengde. Minuset må være at det tok utrolig lang tid å få mat og regning. Skulle ha en kjapp lunsj, endte opp med å være der i 2 timer.

Takk, lesango
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og topp service Anbefales!
Flotte lokaler, gjennomført interiør valgte en italiensk rød vin kommer gjerne tilbake❤️

Takk, Tor L
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hei

Her var servicen ikke helt topp..
Lite kontroll på gjestene..
Ble plassert på et bord., og så kom det en mannlig servitør og sa at det er vel dumt å sette seg ved et 6 manns bord.
Maten nesten ok.

1  Takk, ernst g
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ventet lenge på maten, måtte gå å gi beskjed, virket som de hadde glemt oss. Var mye folk men ikke for travelt men virket som servitørene var mer opptatt av å servere alkoholholdig drikke til gjestene enn å ta imot bestilling på mat. Når de da fikk beskjed kom de med ventebrød. Hadde vært helt ok å vente om dette hadde komt tidligere. Var hyggelige etter dette og tilbød oss noe på huset. Grei mat.

2  Takk, hannesh0404

Reisende som så på Strøm Mat & Bar, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Strøm Mat & Bar? Del dine erfaringer!