Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
TripadvisorUSD 158
Travelocity
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Vi var på fotballcup og trengte overnatting. Supre rom i kjelleren med grei og god standard. Sengene var ok, rommet rent og pent. Veldig sosialt når flere bor i samme del av bygningen. Deilig, enkel mat og imøtekommende service. Hyggelig å sitte i resepsjonen og ta en øl på kveldstid. Anbefales

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, vibekeo2017
hkrosa, Leder  på Hotell Fritidsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Hei Vibeke,

Tusen takk for din super hyggelige tilbakemelding etter opphold hos oss.
Godt å høre at dere likte dere i de store familierommene i underetasjen og at maten falt i smak. Bringer videre tilbakemeldingen til de ansatte om imøtekommende service. Veldig hyggelig å høre.
Velkommen tilbake til oss på fotballcup eller på "Aktiv familieferie"☺

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Vi kom direkte fra Kristiandsand og googlet litt for å finne et sted å overnatte før vi dro videre til Hadeland og da falt valget på dette stedet. Vi hadde aldri vært her før, men ble positivt overrasket. Stedet byr på en masse aktiviteter for barn og voksne og kan kalles en perle for oss som familie.
Rommet var ikke i nærheten av et "hotellrom", men like fullt helt greit da vi ikke bruker mye tid der uansett. Det kunne minne litt om en skoletur, sånn mtp rom og bygning, men det var stort og vi fikk oss en god natts søvn.
Servicen var også bra og personene i resepsjonen hyggelige! Vi følte oss velkommen og ivaretatt. Vi benyttet oss av minigolfen og badelandet imens vi var der og skulle gjerne ha testet curling. Kommer nok tilbake hit hvis vi noen gang skal ta med barna på aktivitetsferie. Vi ble anbefalt å spise på Jimmys Tollboden, og det var supert! Nyyydelig mat.

Anbefaler generelt folk om å ikke være så kravstore. Vil du ha luksus så velger du et dyrt 5 stjerners hotell, men ønsker du tid med barna og gode minner så kan du fint bo her.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, hannekj82

Hei Hanne,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Super hyggelig å høre at dere følte dere velkomne og ivaretatt og at dere fikk en god natts søvn. Tid sammen med barna og gode minner er som musikk i våre ører!
Velkommen tilbake til aktivitetsferie med barna. Curling, som dere ikke fikk prøvd, er en attraktiv aktivitet hos oss hele året.

Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Familieleilighetene som ligger utenfor selve hotellet var ikke det helt store... Vi klagde på disse og fikk heller to for samme prisen inne på hotellet. God service og grei frokost. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, janroars2017

Hei Jan Roar,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Synd dere ikke trivdes i leilighetene, men bra at dere ble fornøyd med rommene på hotellet, servicen og frokosten.
Vi anbefaler pakken som heter "aktiv familieferie" som inneholder overnatting og fri tilgang til parkens aktiviteter. Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Vi bor i leilighetene over hotellet, et soverom med to køyesenger, sofa, bord, vask, kjøleskap, vannkoker og bad med dusj.
Laken og håndklær på sengene, rent og pent, kjempehyggelig service, har fått virkelig god oppfølging av alle vi har vært i kontakt med
God frokost!

På rommet savner vi noen flere kroker til ytterjakker, kroker på badet, litt mer lystette gardiner på sovedelen, ellers er det helt kurant

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, anitaj995
hkrosa, Salgssjef på Hotell Fritidsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2017

Tusen takk for din supre tilbakemelding på ditt opphold i Skien fritidspark. Hyggelig å høre at dere trivdes i leilighetene, fikk god frokost og opplevde kjempehyggelig service.
Velkommen tilbake til Skien fritidspark.

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi overnattet en natt her på vei til sørlandet. Værelset var romslig nok, men teppe på gulvene og ødelagt barnesikring på vinduet trekker ned. Flotte uteområder i nærheten, med både lekeplass og treningsapparater utendørs. Forstår at det er en del å gjøre i nærheten, men vi ankom sent og reiste relativt tidlig- så det fikk vi ikke prøvd.

Hadde fått barneseng til minsten, men den var uten skikkelig madrass, så det var lagt en dyne i bunn for bedre komfort. Endte opp med at en urolig minstemann tilslutt lå under dynen i løpet av natten.

Frokosten var ikke mer enn akkurat, en nedgradert versjon av vanlig hotellfrokost.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, JennyCecilie
hkrosa, Leder  på Hotell Fritidsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2016

Takk for besøket.
Vi setter pris på din tilbakemelding og tar den til etterretning. Vi minner om at vi har bemannet resepsjon hvor du kan henvende deg hele døgnet.
Vi får mange positive tilbakemeldinger på de store familierommene.
Vi håper at dere ved en annen anledning har tid til å prøve noen av aktivitetene på område.

Vennlig hilsen
Skien fritidspark