Orbitz.com
eDreams
FindHotel
StayForLong
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger i ett eldorado av ett område for aktiviteter for familien. Betalte kr 1600 overnatting, frokost, middag og inngang til badeland for 2 personer som er god valuta for pengene. Rommene er helt ok, samme gjelder maten. Badelandet er meget bra. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 644travellingmac
hkrosa, Informasjonssjef på Hotell Fritidsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2020

Heisann,

Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding etter opphold i parken.
All grunn til å være stolt når du skriver: "Ett eldorado av ett område for aktiviteter for familien".
Så gøy at dere fikk benyttet dere av badelandet og at dere syns det var meget bra!
Vi gleder oss til å gi de ansatte tilbakemelding fra dere om hyggelig betjeningen, ok rom og god mat.
Vi ønsker dere velkommen tilbake slik at dere får prøve flere av parkens aktiviteter!

Alle oss i Skien fritidspark

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Leilighetene minnet om ett dårligt velikeholdt leirsted. Badet skulle vore oppfiksa for 10 år siden. Takplata har begynt å løsne fra taket, gulv og vegger i dusj ser ikkje ut. I tillegg lukter det gammelt på bade. Uten om dette en god plass, så lenge du ikkje skal bo her.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, alexanderg818
hkrosa, Salgssjef på Hotell Fritidsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Heisann,

Takk for din anmeldelse. Leit å høre at leilighetene ikke stod til din forventning.
Vi har i løpet av året, planer om å pusse opp leilighetene.

Velkommen tilbake☺

Anmeldt 4. juli 2019

Vi fikk et helt greit rom på hovedplanet, rent og greit. Badet var stort, men dusjkabinettet knøttlite! Frokostbuffeten var helt grei, savnet litt frisk frukt. Middagen som var inkludert i prisen var en rett, men grei nok. Personalet var meget hyggelige og imtekommende.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anne Berit G

Hei Anne Berit,

Takk for at du tok deg tid til å gi Hotell fritidsparken en anmeldelse.
Hyggelig å høre at du syns rommet og maten var grei og at du ble møtt av et hyggelig og imøtekommende personale.

Velkommen tilbake☺

Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god service fra personalet, og utrolig hyggelige! Dobbeltrom var OK, men virket som om vaskingen der var litt sløv da vi fant hår på laken og hodepute. Frokosten var grei, men manglet litt piff. Vi sov der en natt, og mener at det var litt for dyrt i forhold til den totale vurderingen. Men passende å bo der dersom man skal benytte seg av fritidsparkens fasiliteter.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, rikkeFT
hkrosa, Salgssjef på Hotell Fritidsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Hei Rikke,

Tusen takk for din anmeldelse. Så gøy å høre at dere fikk god service fra personalet og at de var utrolig hyggelige.
Vi går på nytt igjennom vaskerutiner av rom med våre ansatte - sjelden vi får klager på dette.

Vi ønsker dere velkommen tilbake slik at dere kan prøve ut flere av aktivitetene i parken.

Sporty hilsen

Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Vi bodde her en helg på familierom i kjelleren. Dette var et rom som bar preg av mye bruk og lite vedlikehold. Rommet var stort, men så egentlig ut som et klasserom med senger og bad. Med persienner som ikke virket og gjennomgående slitasje. Maten var veldig bra og personalet var utrolig koselig og behjelpelige. Prisene var også familievennlige.
Vi kommer gjerne tilbake, men ikke om vi får rom i kjelleren.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, absde

Heisann,

Takk for din anmeldelse av Hotell fritidsparken.

Fint å høre at dere likte at rommet var stort, synd at det bar preg av mye bruk. Vi pusser opp noen rom hvert år og disse familierommene står nå for tur. I fjor pusset vi opp foajeen, spisesalen (bygde ut) og noen rom. Vi mottok tilgjengelighetsprisen for denne jobben og vi er veldig stolte av det.
Godt å høre at maten var veldig bra og at personalet var koselige og behjelpelige.
Vi ordner med et annet rom neste gang dere kommer☺