“Fantastisk cafe”
Anmeldelse av Lykke/ Tullis AS

Lykke/ Tullis AS
Vurdert som nr. 18 av 52 Restauranter i Skien
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Denne Cafeen var vi innom 2 ganger på 2 dager. Hadde middag en kveld og lunsj neste. God mat og flott service. Veldig fint å sitte ute i sola.

2  Takk, st_lee2015

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mat,fin uteplass. Flott plass sitte og spise lunsj i solen.
Litt stiv pris på noe,men resten overkommelig. Maten smakte godt og var en plass vi kommer tilbake til

Takk, janniche4
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet en varm sommerkveld der vi kunne sitte ute og nyte en smårett med utsikt til havna. Menyen var allsidig og innbydende. Vi opplevde god service. Prisene er middels.

Takk, Erlend1973
Anmeldt 18. juni 2020

Anbefaler overhodet ikke dette stedet. Utrolig dårlig service! Vi var 3 voksne og ett barn på 8 år (barnet spiste på en is fra isbaren), der jeg og barnet fant en ledig plass, mens de to andre gikk inn for å bestille. Mens de var inne kom ene ansatte ut og ga streng beskjed om at det ikke var lov å spise medbrakt is. Jeg prøvde å forklare at følget stod inne for å bestille, men det hadde ingenting å si. Jeg må bare si at jeg synes det var utrolig dårlig av den ansatte, som ikke kunne vise skjønn, da vi faktisk skulle handle der. Kommer aldri til å reise dit igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Freshaj89
Anmeldt 13. mai 2020 via mobile enheter

Fint lokale, fine uteplasser. Servicen er god, men når du venter 35 min på lunsj så blir det litt drøyt. Fikk kylling som var kjempetørr og min samboer fikk saltbakte poteter som var lite salte og smakte "Gammelt".

Forventet mer, syntes også menyen har for mye "fancy" mat. Hvem foretrekker rotchips over god gammaldags pommes fristes til sin club sandwich? Fikk ei heller noen beklagelse for at maten var sen...

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 397fredrikk

Reisende som så på Lykke/ Tullis AS, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Lykke/ Tullis AS? Del dine erfaringer!