“Supert”
Anmeldelse av Lykke/ Tullis AS

Lykke/ Tullis AS
Vurdert som nr. 11 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god cowboy frokost, alltid blide å hyggelige. Har du tid ta deg en kakao og bolle også alltid nybakt, dette er stedet å spise lunch i Skien

1  Takk, ammnnjho

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, men både service og mat var lavmåls. Vi spiste: Buddha; den var for lite mat, Nachos; den var med pulled pork i stedet for kjøttdeig, og Club Sandwich; som ikke var club sandwich! Det var nesten bare salat, masse grovt brød, og tørr kylling. Vi fikk anbefalt stedet i en butikk, men det ble en stor skuffelse! Ikke rart de vil ha betaling (og tips!) før man blir servert.
Synt et sted med den beliggenheten ikke leverer bedre!

Takk, Dream67488871992
Anmeldt 16. oktober 2020

Hyggelig sted. God mat. De tar smittevern på alvor og det føles veldig betryggende . Flott å sitte både inne og ute. Fristende smørbrød og utvalg av varmretter.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Fson62
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Koselig café nede ved elven i Skien. Folksomt sted. Vi bestilte en trøffelburger med chips og potetbåter som tilbehør. Medium stekt, meget bra. Man bestiller ved kassen. Hyggelig personale. Kommer nok igjen ved en annen anledning. Perfekt sted for en varm sommerdag. Anbefalt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, kimnil80
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Denne Cafeen var vi innom 2 ganger på 2 dager. Hadde middag en kveld og lunsj neste. God mat og flott service. Veldig fint å sitte ute i sola.

3  Takk, st_lee2015

Reisende som så på Lykke/ Tullis AS, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Lykke/ Tullis AS? Del dine erfaringer!