“Alltids godt der”
Anmeldelse av Lykke/ Tullis AS

Lykke/ Tullis AS
Vurdert som nr. 11 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 23. september 2021

Gode og imøtekommende folk som jobber der, og maten er alltid kjempegod! Anbefales sterkt for en good time

1  Takk, aliyaolsenb

Anmeldt 28. august 2021

«Vann finner du i krana inne» var svaret vi fikk da vi spurte etter et glass vann. Det tok lang tid å få drikke og mat. Ingen spurte hvordan det smakte underveis. Sjelden skuffende service og trist matopplevelse. Frister ikke til gjentakelse dessverre.

1  Takk, 123solveig
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god cowboy frokost, alltid blide å hyggelige. Har du tid ta deg en kakao og bolle også alltid nybakt, dette er stedet å spise lunch i Skien

1  Takk, ammnnjho
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, men både service og mat var lavmåls. Vi spiste: Buddha; den var for lite mat, Nachos; den var med pulled pork i stedet for kjøttdeig, og Club Sandwich; som ikke var club sandwich! Det var nesten bare salat, masse grovt brød, og tørr kylling. Vi fikk anbefalt stedet i en butikk, men det ble en stor skuffelse! Ikke rart de vil ha betaling (og tips!) før man blir servert.
Synt et sted med den beliggenheten ikke leverer bedre!

Takk, Dream67488871992
Anmeldt 16. oktober 2020

Hyggelig sted. God mat. De tar smittevern på alvor og det føles veldig betryggende . Flott å sitte både inne og ute. Fristende smørbrød og utvalg av varmretter.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Fson62

Reisende som så på Lykke/ Tullis AS, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Lykke/ Tullis AS? Del dine erfaringer!