Mange fine kulturopplevelser under samme tak.

Anmeldt 26. februar 2017
Roger C
Skien, Norge
Bra konserter m.m.

Ibsenhuset har et tettpakket program hele året og her finner man alltid noe å gå på. Anbefales... les mer

Anmeldt 10. juni 2016
Travel_2013101
Agia Marina, Hellas

Anmeldt 10. desember 2018

Her var vi for å se på teaterforestillingen Putti Plutti Pott. Stor og fin sal og forestillingen var meget bra.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, AST81
Anmeldt 12. juli 2018

Flott lokale som bruker blant annet til konserter og stand-up komedieshow, liker veldig godt bygningen.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, SupEvan
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Var her med ei venninne på en klassisk konsert. Flott egnet til musikalsk opplevelse. Flott foaje. Effektiv personale når man skulle vise billetten

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 894hannes
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Ibsenhuset har et fantastisk konsertlokale, med personale med høy kompetanse til å sette lyd og lys. 800 publikummere tar salen -Dovregubben. Lokale Julekonserter eller større oppsetninger er ingen hindring.
Her får man en flott konsertopplevelse. Trivelig kafeteria i foajeen. Det vil bli mange besøk her i ettertid.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Gwaas
Anmeldt 26. februar 2017

Jeg er både stolt og fornøyd med at min hjemby har dette tilbudet. Her har jeg vært på utallige konserter, utstillinger og div. arrangementer. Stor flott konsertsal med svært god akustikk og sittekomfort. Mindre saler for mindre konserter og arrangemeter, med og uten servering. Restaurant med god mat, bibliotek og alltid kunstutstillinger.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, Roger C