“God sushi og god service! Kjapp”

Asahi Restaurant og Sushibar
Vurdert som nr. 9 av 56 Restauranter i Skien
Kjøkken: Sushi, Thai
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Har både spist der å tatt med hjem! Deilig sushi å veldig god chilimajones maten kom fort å betjeningen var veldig trivelig! kommer absolutt tilbake når vi er i Skien

1  Takk, lisame1234

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Kjapp levering ved bestilling over telefon. God spicy scampi maki, Nigiri laks og vårrull. Fantastisk kål/gulrot med ingefær ved siden av. Nytes best i sola langs kanalen i Skien.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, elino493
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Utmerket mat og service.
Første besøk her. Meget god mat. God service. Rene og ryddige lokaler. Anbefales!!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Geir S
Anmeldt 29. september 2017

Vi har funnet våre favorittretter og de smaker fortreffelig. Vi pleier å spise maten på stedet og har undret oss over at det nesten aldri er gjester der. Bare folk som henter mat. De to siste gangene vi spiste der var det litt dårlig service. Feil kjøtt i curryen, glemte drikke, kommer ikke og sjekker om vi har spist opp eller om vi ønsker noe mer. Så i dag ble det ingen dessert.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Hjemme_best
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat. Dette var overraskende på en tilsynelatende beskjeden take away restaurant. Deilig mat og rask servering.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Elin M

Reisende som så på Asahi Restaurant og Sushibar, så også på

Skien, Skien kommune

Skien, Skien kommune

Har du vært i Asahi Restaurant og Sushibar? Del dine erfaringer!