“Supert!”

Legg det til.
Domino's Pizza Nenset
Vurdert som nr. 38 av 56 Restauranter i Skien
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Topp kundeservice, digg pizza og kjapp produksjon fra jeg bestilte til jeg sto med den i hånda. Kun bra erfaring herfra!

Takk, Rebekka L

Anmeldt 29. april 2018

Rask og enkel bestilling på nettet. God og sprø pizzabunn. Anbefaler Extravaganza. Greie priser og god service.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Stjernepappa
Anmeldt 7. desember 2016

Sammen med de andre Dominos så er dette de absolutt beste pizzaene dere får tak i. En veldig god opplevelse.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Fam O
Anmeldt 17. oktober 2016

Jeg har kjøpt mat hos Dominos ved tre ulike anledninger. På tross av at jeg har bestilt på nettsiden deres så har orderen blitt feil hver gang. I tillegg til dette så har jeg opplevd lange ventetider som har oppstått fordi de ansatte har vært opptatte med å rette opp i andre feil. Det eneste som funker er maten, men annet enn det så er opplevelsen dårlig. Sist gang ble jeg ventende så lenge på å bestille i kassa at jeg dro.

Dato for besøk: oktober 2016
3  Takk, Anders L
Anmeldt 2. oktober 2016

Bestilte tre pizzaer til selskap. Den ene skulle være halv vegetar.Da vi begynner og spise ser vi at vi ikke har fått det.Ringer og får beskjed om at vi kan få ny pizza mot og levere tilbake den som var feil levert.Den var da allerede begynt på. Så da kunne vi ikke få ny. De måtte ha hele pizzaen tilbake,hva skulle de med den? Den måtte jo bare kastes. Smålig syns vi dette var og dårlig service.Husk og sjekke pizzaen deres før dere begynner og spise!!!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, RitaG2231

Reisende som så på Domino's Pizza Nenset, så også på

Har du vært i Domino's Pizza Nenset? Del dine erfaringer!