Opplevelsesrikt og familievennlig

Spennende og morsom rafting for familien. Ikke det aller skumleste slik det blir gøy for barn og... les mer

Anmeldt 3 dager siden
randiw606
Oslo, Norge
Familierafting og overnatting langs Mandalselva

Booking på forhånd, ankomst og opphold gikk fint, og fint med påminnere for booking av aktiviteter... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ida B

Anmeldt 8. juli 2020

Bra service og morsomt med erfarne padlere. Vi fikk også lov til å bruke vår egen 2 manns flåte. God service

Takk, Konglis
Anmeldt 8. juli 2020

Super familieaktivitet! Barna på 6,9, og 11 koste seg masse og vi voksne hadde det også gøy. Anbefales!

Takk, 841borisw
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sinnsykt bra guider! Mange artige leker og alt over en perfekt opplevelse!! Beste raftinga jeg har vært på.

Takk, MathiasSuper
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig kjekk aktvitet med blanding av fart og spenning i stryk og festlige aktiviteter mellom slagene! Kan absolutt anbefale dette videre!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 641turidg
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Hatt en fantastisk fin tur med rafting.
Adventure Norway kan anbefales på det sterkeste.
Veldig sosiale og fine folk som jobber der, satt stor pris på denne dagen.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Jens Petter J
ewen40, Owner på Adventure Norway, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Thanks Jens