Opplevelsesrikt og familievennlig

Spennende og morsom rafting for familien. Ikke det aller skumleste slik det blir gøy for barn og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
randiw606
Oslo, Norge
Familierafting og overnatting langs Mandalselva

Booking på forhånd, ankomst og opphold gikk fint, og fint med påminnere for booking av aktiviteter... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ida B

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 (2 barn på 9 og 11år) benyttet oss av kano tilbudet. Veldig flott opplegg med padletur nedover elven, hvor vi hadde oss ett lite stopp på en liten øy Ta den tid dere trenger sa de.. Vi storkosa oss på kanotur i godt vær, og kan absolutt anbefales for barnefamilier som har barn store nok til å padle litt. God service og hyggelige verter som vartet opp med kaffe da vi kom og god innføring i basic padling.

Takk, Kristin Anine K
Anmeldt 8. juli 2020

Bra service og morsomt med erfarne padlere. Vi fikk også lov til å bruke vår egen 2 manns flåte. God service

Takk, Konglis
Anmeldt 8. juli 2020

Super familieaktivitet! Barna på 6,9, og 11 koste seg masse og vi voksne hadde det også gøy. Anbefales!

Takk, 841borisw
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sinnsykt bra guider! Mange artige leker og alt over en perfekt opplevelse!! Beste raftinga jeg har vært på.

Takk, MathiasSuper
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig kjekk aktvitet med blanding av fart og spenning i stryk og festlige aktiviteter mellom slagene! Kan absolutt anbefale dette videre!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 641turidg