Rafting for alle!

Fantastisk opplevelse i Mandalselva! Vi var på rafting med voksne og barn ned til 7-årsalder. Vi... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Kristian A
Trondheim, Norge
Rafting

Vi var en gjeng på ti stk, yngste på 10 og eldste på 61 år. Alle stor koste seg på rafting. En... les mer

Anmeldt 30. juli 2021
Voyager380355

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk kjekk og gøy opplevelse som anbefales på det sterkeste om man liker vann eller ei. Utrolig flinke instruktører som får deg til å føle deg trygg hele veien til mål. Passer for hele familien, instruktørene har stort fokus på barna. Denne turen vil vi garantert gjøre igjen.

Takk, annee349
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

To voksne og to barn på 10 og 12 år storkoste seg med rafting nedover elva. Flinke instruktører som bød på seg selv. I følge 12-åringen ligger det helt på nivå med Tusenfryd når det kommer til action og moro. En super aktivitet i regnvær.

Takk, 569stinek
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 (2 barn på 9 og 11år) benyttet oss av kano tilbudet. Veldig flott opplegg med padletur nedover elven, hvor vi hadde oss ett lite stopp på en liten øy Ta den tid dere trenger sa de.. Vi storkosa oss på kanotur i godt vær, og kan absolutt anbefales for barnefamilier som har barn store nok til å padle litt. God service og hyggelige verter som vartet opp med kaffe da vi kom og god innføring i basic padling.

Takk, Kristin Anine K
Anmeldt 8. juli 2020

Bra service og morsomt med erfarne padlere. Vi fikk også lov til å bruke vår egen 2 manns flåte. God service

Takk, Konglis
Anmeldt 8. juli 2020

Super familieaktivitet! Barna på 6,9, og 11 koste seg masse og vi voksne hadde det også gøy. Anbefales!

Takk, 841borisw