Rafting

Anmeldt 21. juli 2021
randiw606
Oslo, Norge

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på ti stk, yngste på 10 og eldste på 61 år. Alle stor koste seg på rafting. En flott tur nedover elven med aktiviteter underveis. Badet fra båten og fra ett sted hvor vi stoppet ved fjell til å hoppe fra. Elven var ikke skummel bare gøy. Passer for de fleste, ikke veldig utfordrende.
Ett kjempe fint området, hyggelige ansatte som var gjestfrie,positive og med god humor.
Vi kommer garantert tilbake for å prøve andre aktiviteter også.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Voyager380355
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Super familieaktivitet, gøy for både de voksne og barna på åtte og ni. Elva var roligere enn vi hadde ventet ut fra graderingen, men guidene gjorde opplevelsen mer spennende ved å legge inn ulike leker og utfordringer underveis. Ungene likte særlig hoppesteinen godt. Flott bonus at vi fikk tilsendt bilder i etterkant!

Takk, riversens
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og morsom rafting for familien. Ikke det aller skumleste slik det blir gøy for barn og nybegynnere, men morsomt og opplevelsesrikt for de aller fleste. Hopping og bading også mulig langs ruten. Anbefales!

Takk, randiw606
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Booking på forhånd, ankomst og opphold gikk fint, og fint med påminnere for booking av aktiviteter. Oppmerksomme utleiere og service innstilte guider på raftingen. Et veldrevet opplegg. Supert med løsningen med spiseplass med felles kjøkken, god plass til oppbevaring og lån av kjøleskap og fryser.
Familierafting var vår første rafting tur, og en fin opplevelse. Dyktige guider, god kommunikasjon, effektive og godt humør. Vi fikk raftet og lekt utallige leker underveis, så alle fikk mulighet til å kjenne på vannet

Takk, Ida B
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Rafting i Mandalselva var en veldig positiv og kul opplevelse for mine to ungdommer og meg. Adventure Norway besto av en gjeng trivelige og proffe folk som skapte god stemning på hele turen. I tillegg var vi ombord i en flåte med en super instruktør og veldig hyggelige «med-raftere» som hevet opplevelsen.

Elva er ganske snill (som annonsert) men ekstra høy vannføring på vår tur ga likevel puls i strykene. I tillegg var det lagt inn masse sprell og moro på turen som sørget for at det aldri var et kjedelig øyeblikk.

Hvis jeg skal sette fingeren på noe, er det at dette var så gøy at turen gjerne kunne vært lenger!

Dette gjør vi gjerne igjen

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, j_rgens205