“Dyrt og dårlig”
Anmeldelse av Sinnes Fjellstue

Sinnes Fjellstue
Vurdert som nr. 135 av 261 Restauranter i Vest-Agder
Beskrivelse: Sinnes Fjellstue finner du i lyse og trivelige lokaler sentralt på Sinnes med flott utsikt utover Sinnesvannet. Her kan du stoppe for å ta en rask kopp kaffe eller for et deilig måltid. Restauranten vil med sin Italienske kjøkkensjef tilby en spennende og rikholdig italienskinspirert fjellmeny. Sinnes Fjellstue er også et populært samlingssted for after-ski! I tillegg finner du her en kiosk med mulighet for take away og møtelokaler. Åpningstider vinteren 2012: Onsdag og torsdag: 11.00 - 21.00 Fredag og lørdag: 11.00 - 02.00 Søndag: 12.00 - 23.00
Anmeldt 2. august 2020

Dyrt og dårlig mat. Personale som kun snakker engelsk, anbefaler at dere bare kjører forbi. det gjør vi neste gang.

3  Takk, 257olejohnnyj

Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Stengt men jeg fikser litt mat sa innehaveren. God fish’n chips ble servert i løpet av 15 minutter.
Stopp her, anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, oyvind68
Anmeldt 7. august 2019

Så langt har jeg ikke vært skuffet.Du føler deg alltid velkommen, enten det er for å spise eller for et glass vin på kvelden i helgene.Maten er god og du får mye for pengene.Min favoritt er "komla" på tirsdager.Lokalene er flotte, med en stor uteplass/terrasse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, ErlingT9
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Vi var på tur vestover, og kjørte over Suleskard. Stoppet her for middag, og ble ikke skuffet. Vi ble møtt av en svært serviceinnstilt og hyggelig mann som driver fjellstua. Vi bestilte komle (raspeballer). Svært kort ventetid, store porsjoner og rimelig pris. Maten smakte herlig. Blir å stoppe her neste gang vi kjører forbi. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, SondreL66
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Super lokasjoner, men ikke god burger.
Kunne like så godt kjørt innom et gatekjøkken.
Heller ikke den beste servicen.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, frederick524

Reisende som så på Sinnes Fjellstue, så også på

Har du vært i Sinnes Fjellstue? Del dine erfaringer!