“Lunch besøk ”

Kjøkken: Italiensk, Sjømat
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Uteservering, Gatekjøkken
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Var to venninner som var her for en lunch. Bestilte blåskjell som var upåklagelige. God service ettersom vi spurte om å bytte bord som ikke var noe problem.

1  Takk, 6hildef

Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Vi spiste klassiske rekesmørbrød til lunsj. Håndpillede reker lagt på salatblad og majones. Pyntet med agurk, tomat og citron. Ikke noe fiksfakserier, rikelig mengde reker med frisk og god smak.

Hyggelig og rask betjening. Det er nok meningen at man skal bestille ved disken, men større grupper ble tydeligvis betjent ved bordet av praktiske årsaker. God stemning.

Stedet prøver å tenke miljøvennlig; Bestikket ligger innrullet i tøyservietter, og på toalettrommet lå tørkehåndklærne pent brettet i trådkurven. Toalettrommet virket rent og velholdt.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, guttorm66
Anmeldt 20. februar 2020

Tilfeldig så vi at denne restauranten fylte 20 år og hadde utvalgte rette/drikke til år 2000 priser. Her var det lenge siden vi hadde vært, så vi tok med 3 barn på bytur. Om sommeren kan man sitte ute og nyte mat og drikke med utsikt over torget. På denne regnværsdagen satt vi inne med vindusplass, etter å lånt noen bøker på biblioteket. (Ligger i samme bygg) Det er ikke så store plassen, men hyggelig og imtimt. Servitøren var hyggelig og imøtekommende, en grei meny, far valgte biff, resten av familien valgte pizza. Neste gang tror jeg nok vi prøver torskelion...her var mye godt på menyen! Biffen var medium og helt perfekt, med god saus. Også pizza var terningkast 6 fra di andre i familien, tre forskjellige typer ble prøvd; skinke, taco og parma/parmasan. Servitøren anbefalte tykk bunn isteden for tynn bunn, og denne var knasende og god.
Sjekket toalettforholdene og dette må være di beste i Kristiansand?
Varme på wc, egne små håndkle, veldig rent og pent.

Hele inntrykket var positivt, så dette stedet anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig med et godt måltid på Glipp. Enkel meny, god mat og personlig service. Her er både god torsk, god burger og god pizzawok.
Har også gode lunsj muligheter.
På en fin dag har de trivelig uteservering ut mot torvet i Kristiansand.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, torunnm445
Anmeldt 2. september 2019

Her får du et godt måltid eller en drikke midt på\ torget. Det kna vel knapt bli mer sentralt enn dette. Hyggelig servering, mens prisene er høye nok.

Dato for besøk: september 2019
Takk, JonMortenJ

Reisende som så på Glipp, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Glipp? Del dine erfaringer!