“Fantastisk service!”

Le Monde Restaurant Bankkjelleren
Vurdert som nr. 5 av 140 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 8 desember 2017

Var innom her en lørdags ettermiddag, og hadde en sen lunch. Lunchutvalget var stort og med svært gode priser, og retten vi endte opp med hadde nydelig kjøtt og masse, gode grønnsaker. Jeg syns ofte at restauranter serverer fryktelig lite grønnsaker eller at konsistensen ikke er noe god, men Le Monde hadde definitivt dette på plass. Jeg kan ikke huske et annet spisested i byen som har fått dette til like bra (og det inkluderer de stedene i byen som spesialiserer seg på vegetar...). Veldig god service! Kommer nok tilbake, og Le Monde er nå på listen over steder jeg kommer til å ta med venner som kommer utenbys ifra :)
Le Monde slår forresten "søster-restauranten" Le Monde Tapas ned i støvlene! Mye bedre mat, mye bedre service og mye koseligere sted. Står du mellom disse to stedene, ta turen til "vanlige" Le Monde. Tror de har tapas også, men har ikke rukket å teste den ut.

Takk, Tilfeldigvis

Anmeldt 7 desember 2017

Anbefales på det sterkeste!
Dette er min favorittrestaurant i Kristiansand. Blir aldri skuffet, både mht. smak og service. I tillegg er det hyggelige lokaler og god stemning.
Restauranten tilbyr både fantastiske smaksopplevelser - mht. mat, dessert og vin - for spesielle anledninger på kvelden, og lunsjtilbud utover det vanlige både mht verdi for pengene og smaksopplevelse. Man føler seg svært godt ivaretatt som gjest, og servicen er ypperlig. Jeg kommer alltid tilbake.

Takk, Lady83_SouthNO
Anmeldt 6 desember 2017 via mobile enheter

Veldig koselig plass for vennekveld. Vi stor koste oss med nydelig mat og drikke. Fantastisk service, smilende kelnere og en super stemning. Anbefales !!

1  Takk, Line N
Anmeldt 5 desember 2017 via mobile enheter

fantastisk god mat. vi spiste tapas og det var bare helt nydelig meget hyggelig sted og flinke folk!
kommer garantert tilbake!

Takk, Linda D
Anmeldt 2 desember 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og mye å velge mellom. Indrefilet er fantastisk. Brød og hvitløkmajones serveres automatisk uten tillegg i prisen. Flott service, anbefales.

Takk, Liseng75

Reisende som så på Le Monde Restaurant Bankkjelleren, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Restaurant Bankkjelleren? Del dine erfaringer!