“Ein fantastisk kveld på Le Monde!”

Le Monde Restaurant Bankkjelleren
Vurdert som nr. 8 av 145 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 11. desember 2017

Måltidet og servicen vi opplevde på Le Monde i Kristiansand denne travle julebordkvelen i desember var aldeles strålande! Vi var 3 personar som hadde reservert bord, og ingen av oss hadde tildlegare vore på Le Monde restaurant. Først viste det seg riktig nok at det hadde oppstått ei lita misforståing med omsyn til eit spørsmål eg hadde stilt per e-post vedr. kveldens meny. Men dette ordna servitøren og ein velvillig kokk opp i på 2 minutt, og vi fekk servert eit fantastisk måltid. Alle servitørane var svært hyggelege, tok seg tid til å prate litt ved bordet, og mor mi på snart 83 år vart behandla med ekstra oppmerksamheit. Dei var også svært påpasselege med å forsikre seg om at ikkje allsong og talar frå nabobordet var forstyrrande, ein faktor som vi berre tykte gjorde kvelden ekstra hyggeleg og stemningsfull. Då måltidet var avslutta og vi skulle gå heim, fekk vi eit bittelite glas med noko rødt & søtt i på huset. Det er slikt eg berre har opplevd i utlandet!

Takk, Torunn L

Anmeldt 8. desember 2017

Var innom her en lørdags ettermiddag, og hadde en sen lunch. Lunchutvalget var stort og med svært gode priser, og retten vi endte opp med hadde nydelig kjøtt og masse, gode grønnsaker. Jeg syns ofte at restauranter serverer fryktelig lite grønnsaker eller at konsistensen ikke er noe god, men Le Monde hadde definitivt dette på plass. Jeg kan ikke huske et annet spisested i byen som har fått dette til like bra (og det inkluderer de stedene i byen som spesialiserer seg på vegetar...). Veldig god service! Kommer nok tilbake, og Le Monde er nå på listen over steder jeg kommer til å ta med venner som kommer utenbys ifra :)
Le Monde slår forresten "søster-restauranten" Le Monde Tapas ned i støvlene! Mye bedre mat, mye bedre service og mye koseligere sted. Står du mellom disse to stedene, ta turen til "vanlige" Le Monde. Tror de har tapas også, men har ikke rukket å teste den ut.

Takk, Tilfeldigvis
Anmeldt 7. desember 2017

Anbefales på det sterkeste!
Dette er min favorittrestaurant i Kristiansand. Blir aldri skuffet, både mht. smak og service. I tillegg er det hyggelige lokaler og god stemning.
Restauranten tilbyr både fantastiske smaksopplevelser - mht. mat, dessert og vin - for spesielle anledninger på kvelden, og lunsjtilbud utover det vanlige både mht verdi for pengene og smaksopplevelse. Man føler seg svært godt ivaretatt som gjest, og servicen er ypperlig. Jeg kommer alltid tilbake.

Takk, Lady83_SouthNO
Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Veldig koselig plass for vennekveld. Vi stor koste oss med nydelig mat og drikke. Fantastisk service, smilende kelnere og en super stemning. Anbefales !!

1  Takk, Line N
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

fantastisk god mat. vi spiste tapas og det var bare helt nydelig meget hyggelig sted og flinke folk!
kommer garantert tilbake!

Takk, Linda D

Reisende som så på Le Monde Restaurant Bankkjelleren, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Restaurant Bankkjelleren? Del dine erfaringer!