“Fredagsdate”

Le Monde Restaurant Bankkjelleren
Vurdert som nr. 8 av 143 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

I kjelleren i markens mest staselige bygg, ligger Le Monde. Et rustikt og stilig lokale, bra service og mat som er bare fantastisk. Kan det bli bedre? Vi bestilte en treretters, dvs at en kan sette sammen sin egen smakfulle meny til en svært grei pris. Alt jeg spiste var rett og slett knallbra!
Det er nok smart å bestille bord, i alle fall i helgene.

Dette spisestedet kan anbefales på det varmeste.

1  Takk, Bente N

Anmeldt 12. april 2018

Vi var to damer som spiste middag hos Le monde bankkjelleren. Den var utrolig god mat og utmerket service .

Takk, Dalo h
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Feiret min mors 60 års dag og ble servert av en fantastisk servitør kalt "gullet" :D Han gjorde kvelden ekstra spesiell og koselig for oss alle, takk! Maten var nydelig, anbefales på det sterkeste!

Takk, Eirik12345
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Bankkjelleren må bare oppleves. Lokalene er helt spesielle og Nupen og Brunner har virkelig satt sitt preg på stedet. Når det i tillegg ytes ypperlig service fra start og maten er fantastisk, er dette klart en ny favoritt. Vi anbefaler lett Le Monde og gir topp score.
Kommer selvsagt snart tilbake.

Takk, Terese F
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Matopplevelsen man ikke må gå glipp av!
Bestilte lammeskank med poteter og grønnsaker og det smakte ypperlig. Kjøttet smeltet i munnen og grønnsakene og potetene var akkurat rett tilberedt.
Om ikke alt dette var godt nok fikk vi på toppen av det hele en fantastisk service, aldri tomme glass, en oppmerksom og kunnskapsrik servitør

Takk, Heldenwik

Reisende som så på Le Monde Restaurant Bankkjelleren, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Restaurant Bankkjelleren? Del dine erfaringer!