“Fantastisk!!!!!”
Anmeldelse av Restaurant Bankkjelleren

Restaurant Bankkjelleren
Vurdert som nr. 6 av 158 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Det er sjelden jeg vil takke dypt på restaurant. Men det vil jeg til Le Monde! Kristiansand har mange restauranter, men det skorter ofte på service. Men ikke på Le monde. Ordentlig cuisine, store porsjoner, mør entrecôte med en utrolig bernaise. God meny. Alt perfekt! Takk!!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Gust S

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Spiste her en Lørdag i Juli. Kun 1 annet bord opptatt, litt skeptiske. Men det var det ingen grunn til. Perfekt mat og veldig hyggelig servitør. Restauranten ligger i kjelleren, så med sol ute valgt andre å spise ute. Anbefales å heller trekke ned i kjelleren her

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lars C
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Var her en lørdagskveld i Juni og spiste. Veldig hyggelig betjening som var hjelpsomme og kom med gode anbefalinger for både mat og vin. Hyggelig lokale som ligger i en kjeller midt i Markens. Vi hadde tre retter som alle var bra tilberedt og med gode smaker.
Kan absolutt anbefale et besøk til denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TommyL755
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Tilbrakte en lørdagskveld kveld i en meget hyggelig restaurant med god atmosfære. Servitøren var oppmerksom og hadde godt humør. Mat og drikke var perfekt,! Porsjonene var store, og gjorde oss alle god og mett. Et ekstra pluss for servitøren som trillet rullestol ut til taxi! Takk for oss - vi kommer snart igjen ☀️

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bente H
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Var der med 6 personer og feiret 18-års dagen til min datter. Ble møtt av en utrolig hyggelig servitør og fikk et bord i en koselig krok. Veldig god mat, og alle ble gode og mette. Kort ventetid på maten. Riktignok var det lite gjester, så det medvirket selvfølgelig. Veldig fornøyd med opplevelsen!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sandbakk

Reisende som så på Restaurant Bankkjelleren, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Restaurant Bankkjelleren? Del dine erfaringer!