“Perfekt kveld med en gruppe på 27”
Anmeldelse av Pieder Ro

Pieder Ro
Vurdert som nr. 15 av 153 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velsmakende retter fra havet i nydelige maritime omgivelser ved Fiskebasaren. Prøv vår innholdsrike a la carte-meny med fiske-, skalldyr- og kjøttretter. Sildebord hver lørdag. Egen lunchmeny. Kurs- og konferanselokaler. Alle rettigheter.
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Vi booket lokalene hovedsakelig fordi vi kunne få et seperat rom. Treretteren var nydelig. Servitørenene ga et inntrykk av at de var glad i jobben og dette bidro at vi hadde en perfekte kveld. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Haugesunderen

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Kan varmt anbefale denne plassen. Flott lokale, vennlige servitører som var raske og oppmerksomme.
7 voksne som bestilte retter som kveite, fiskesuppe, hjort og indrefillet. Alle var meget fornøyde med rettene sine.
Bra størrelse på rettene, ikke for små og ikke alt for store.

Takk, Widar S
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi var 5 kolleger som tilbrakte en tidlig kveld her. Vi valgte litt ulikt fra menyen, men både kamskjell, fiskesuppe, hjort, biff, brulee og fondant falt godt i smak. Husets viner, særlig den røde, var velsmakende. Det som trekker ned er at maten kommer vel raskt. Vil de ha oss ut raskt? Deretter blir det stille. Vi lykkes ikke å få kontakt med personalet for å betale for oss og må gå til kassen selv. Vi blir forklart at de er for få på jobb. Det er ikke godt nok på et slik sted. Som gjest vil vi bli sett under hele besøket.

Takk, ninasteenl
Anmeldt 5. september 2018

Her blir du virkelig tatt hånd om. Stort selskap? ikke noe problem. Betjeningen var svært flinke til å skape god stemning, og jobber meget effektivt. Maten står dessverre ikke i stil til resten. Restauranten hadde fått tre stjerner, men servicen var så god at de fortjener fire allikevel:)

Takk, KongHans1
Anmeldt 7. august 2018

Topp sted å være når tirsdags konsertene slår inn på sommeren, men ikke den helt fantastiske opplevelsen når det gjelder mat dessverre. Helt ok, men usikker på om det er verdt prisen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Mr_Viking1

Reisende som så på Pieder Ro, så også på

Har du vært i Pieder Ro? Del dine erfaringer!