“Har prøvd både lunsjmeny og”
Anmeldelse av Pieder Ro

Pieder Ro
Vurdert som nr. 17 av 153 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velsmakende retter fra havet i nydelige maritime omgivelser ved Fiskebasaren. Prøv vår innholdsrike a la carte-meny med fiske-, skalldyr- og kjøttretter. Sildebord hver lørdag. Egen lunchmeny. Kurs- og konferanselokaler. Alle rettigheter.
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Har prøvd både lunsjmeny og kveldsmeny 5 retter med vinpakke. Svært bra mat, og gode viner paret til rettene. Kunnskapsrik og hyggelig kelner gjorde opplevelsen svært bra.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 602mariusf

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Bestilte sjømattallerken til voksne og pølse med pommes frites til barna. Sjømattallerken smakte svært godt. God service og fin beliggenhet. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 365anettel
Anmeldt 30. juli 2020

Vi kom ramlende inn på kort varsel, en familie på fem med ikke så veldig store barn, men ble tatt veldig fint imot. Sjøørreten fra à la carte-menyen var deilig, men en nydelig hvitvin til. Barnas menyvalg var ikke like spennende, men våre tre ble mette og tilfredse med henholdsvis pløser og hamburger med pommes frites. Ungene hadde imidlertid brent kruttet i Dyreparken, så vi måtte innse, så nødig vi enn ville, at desserten fikk være denne gangen, så den har vi til gode. Takk for oss!

Takk, helgamariess
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Spiste og drakk 5 retter med vinpakke.
Fortreffelig god mat og god service gjorde kvelden til en fantastisk opplevelse.
Anbefales

Takk, 606bj_rnb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ligger midt på fiskebrygga med tilsvarende trøkk og støy i turistsesongen, men de ansatte er smilende og imøtekommende. Burgeren er god, og prisene fornuftige.

1  Takk, cavi130

Reisende som så på Pieder Ro, så også på

Har du vært i Pieder Ro? Del dine erfaringer!