“God mat men mye venting.”
Anmeldelse av Pieder Ro

Pieder Ro
Vurdert som nr. 17 av 163 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velsmakende retter fra havet i nydelige maritime omgivelser ved Fiskebasaren. Prøv vår innholdsrike a la carte-meny med fiske-, skalldyr- og kjøttretter. Sildebord hver lørdag. Egen lunchmeny. Kurs- og konferanselokaler. Alle rettigheter.
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men mye venting. Bestilte dessert sammen med en irish coffi men desserten kom lenge etter kaffien. Unge kjekke damer fikk mye mer oppmerksomhet og raskere hjelp av de som jobbet der.

Takk, Wander68618243871

Anmeldt 13. juli 2021

Vi hadde gledet oss til å spise en god middag ute på en god restaurant. Drinken og maten var utsøkt, men servicen var så dårlig at hele opplevelsen ble ødelagt! Her bør ledelsen stramme inn de ansatte. Jobber selv i service bransjen så dette legger jeg så godt merke til. Ikke en god opplevelse fra en som kommer fra Østfold.

2  Takk, J4914JVireneg
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

For en service og mat. Hadde fiskesuppe som var noe av det beste jeg har fått. De som jobbet der passer bra på at alt er ok med gjester. Kan anbefales og må prøves om du er i denne herlige byen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 45Thomas
Anmeldt 29. juni 2021

Ikke alltid lett å finne skalldyr til barn. Når vi spurte om å dele en skalldyr-tallerken med familiens yngste var det null problem! En slik service er ikke alltid like enkelt å finne. Deilig mat og drikke - men også meget hyggelig personell -ideelt plassert ved bryggekanten.
Vi kommer tilbake!

1  Takk, 786jannikeh
Anmeldt 21. juni 2021

Gledet oss til kyllingsalat og sommerfølelse, fikk to kyllingsalater som ikke lignet på hverandre, den ene manglet ingredienser, den andre hadde salatstilk med brune render, og kyllingfileten bestod av brusk og seigt kyllingskinn. Gav servitøren beskjed om at vi ikke klarte å spise dette på grunn av dårlig kvalitet, og hun strålte over å kunne gi oss 25% rabatt på regningen. Rabatt på uspiselig mat der standarden var så dårlig at vi aldri bestillerkyllingsalat noe sted igjen. Kjøkkenet bommet, servitøren beklaget ikke, og vi måtte betale for dårlig mat. Heldigvis gikk vi videre og fikk både god mat og service et annet sted. Har fått god mat der tidligere, men denne opplevelsen gjør at Pieder Ro aldri er ett sted vi går til igjen, eller anbefaler til andre.

Takk, linevennesland

Reisende som så på Pieder Ro, så også på

Har du vært i Pieder Ro? Del dine erfaringer!