“God mat og service fra servitøt”
Anmeldelse av Pieder Ro

Pieder Ro
Vurdert som nr. 17 av 163 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velsmakende retter fra havet i nydelige maritime omgivelser ved Fiskebasaren. Prøv vår innholdsrike a la carte-meny med fiske-, skalldyr- og kjøttretter. Sildebord hver lørdag. Egen lunchmeny. Kurs- og konferanselokaler. Alle rettigheter.
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var en større gruppe og der de alle untatt to mundreåroge barn var vaksinert mot Coivid 19. Ved bestilling ble det avtalt at borplassering skulle fastsettes ved ankomst. Dette på grunn av vaksinering og at vi alle i forbindelse med ferie hadde bodd tett samman. Alt var fastlagt da vi ankom og diskusjon om løsning var ikke diskuterbart ved ankomst. Hyggen de reklamerer for ble derfor betudelig redusert.
I tterkant ønsket jeg å gi tilbekemelding om dette, uten å klage, da mat og service fra personalet var bra. Med ble imidlertid møtt av en person med med total mangel på kundehåndtering, Det ble mye tull om lover, regler, retningslinjer og påbudknyttet til Covid 19.
Når man blir møtt på en slik usaklig måte er det greit å velge et annet sted neste gang.

Takk, Minir-S

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har besøkt dette stedet mange ganger før, tok med meg utenlandske kunder for introdusere til dem norsk mat! Denne gangen var det bare meg og min kone på en liten tur til Sørlandet, og det passet bra å ha en middag på et kjent, godt sted! Jeg var meget overrasket av den maten vi har fått! Fiskesuppe som var signatur rett til Pieder Ro, ble til en hvit saus med fiske smak med noen biter av laks og vårløk!!! Skuffende!!! Vi har også bestilt hamburger som var på gatekjøkken nivå når det gjelder smak! Jeg har faktisk spist bedre hamburger på bensinstasjon! Det festlige var at 3 retter (totalt) med en liten 0,33l øl kom på Nok 746,- !!! På en måte det var verdt det, fordi neste gang jeg skal ta en utenlandsk kunde på middag slipper jeg å dra ditt og bli flau!

2  Takk, LGAS888
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Har alltid stoppet innom her. Fiskesuppa og sjømat står fast på menyen. Nå ligner stedet mer på gatekjøkken og fiskesuppa lignet mer hvit saus med oppdrettslaks .. og masse gressløk. Skikkelig skuff..

1  Takk, 181ingerm
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fryktelig dårlig service. Fikk maten før drikke. Måtte be om drikke på nytt. Satt en evighet og ventet på regninga. Maten, burger, var helt ok. Toaletter ok. Det er tydelig at de ikke benytter faglærte servitører. Som så mange andre plasser i Kristiansand.

Takk, Alflaat
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men mye venting. Bestilte dessert sammen med en irish coffi men desserten kom lenge etter kaffien. Unge kjekke damer fikk mye mer oppmerksomhet og raskere hjelp av de som jobbet der.

Takk, Wander68618243871

Reisende som så på Pieder Ro, så også på

Har du vært i Pieder Ro? Del dine erfaringer!