“Best asiatisk mat i Kristiansand”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 4 av 138 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 8 mars 2017 via mobile enheter

Meget god autentisk vietnamesisk mat, store porsjoner, ferske grønnsaker. Spiser her minst 1 gang i uka. Hyggelige betjeningen og renslig lokal. Anbefales på det varmeste

2  Takk, Iris V

Anmeldt 7 mars 2017

Jeg har spist ALT på menyen og har aldri blitt skuffet. Fantastisk god og sunn mat til en rimelig penge. Og alltid hyggelige og hjelpsomme kokker som er interessert at en skal bli fornøyd hver eneste gang- MÅ prøves :)

2  Takk, Kenneth F
Anmeldt 6 mars 2017

Har spist der 2 ganger. Store porsjoner for en billig peng.
Jeg har bestilt en suppe, men den var så stor at jeg kunne ikke spise noe annet etterpå.
De kan lage alt glutenfritt.

1  Takk, Hajnalka S
Anmeldt 20 februar 2017 via mobile enheter

Har spist flere av rettene og alltid blitt imponert over smakene. Så flott å få så god mat til en så rimelig pris

Takk, Inger Hilde H
Anmeldt 16 februar 2017 via mobile enheter

Har spist der 3 ganger og alle rettene har vært perfekte. Har vært i Vietnam og spist fra det nydelige vietnamesiske kjøkken. Men nå finnes det like god vietnamesisk mat i Kristiansand. Kommer til å spise der hver gang jeg er i Kristiansand for den menyen må jeg spise meg igjennom.

1  Takk, ReidarandAnita

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!