“Rask sunn mat”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 4 av 139 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 11 mars 2017 via mobile enheter

God og sunn mat. Bánh Mì Bò - baguette med biff og asiatisk blanding og Pho Bò - en herlig suppe med biff er favoritt! fransk inspirert bagi Spiser take away en del, men er også trivelig å spise her.

Takk, Morten S

Anmeldt 8 mars 2017 via mobile enheter

Meget god autentisk vietnamesisk mat, store porsjoner, ferske grønnsaker. Spiser her minst 1 gang i uka. Hyggelige betjeningen og renslig lokal. Anbefales på det varmeste

2  Takk, Iris V
Anmeldt 7 mars 2017

Jeg har spist ALT på menyen og har aldri blitt skuffet. Fantastisk god og sunn mat til en rimelig penge. Og alltid hyggelige og hjelpsomme kokker som er interessert at en skal bli fornøyd hver eneste gang- MÅ prøves :)

2  Takk, Kenneth F
Anmeldt 6 mars 2017

Har spist der 2 ganger. Store porsjoner for en billig peng.
Jeg har bestilt en suppe, men den var så stor at jeg kunne ikke spise noe annet etterpå.
De kan lage alt glutenfritt.

1  Takk, Hajnalka S
Anmeldt 20 februar 2017 via mobile enheter

Har spist flere av rettene og alltid blitt imponert over smakene. Så flott å få så god mat til en så rimelig pris

Takk, Inger Hilde H

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!