“God kylling med cashewnøtter!”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 159 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Dro hit etter en lengre arbeidsdag. God service og god mat. Jeg gikk for kylling med cashewnøtter. Det stod spicy på menyen, men jeg synes ikke den var særlig sterk. Kunne gjerne hatt mer chilli. Men retten var god og jeg kan absolutt anbefale denne restauranten.

Takk, 302lisek

Anmeldt 14. oktober 2018

Var innom her på reise i Kristiansand. Tips fra søs som har vært her. Maten smake godt. Hadde "bun tiet nuong". Mørt og godt kjøtt. Veldig akseptabel pris. Lite lokale med noen sitteplasser. Grei service. Ansatte kom og spurte hvordan måten smakte. Fint de kan vente 2 sek slik at de kan høre hva man svarer før de sier "så bra" og gikk videre. En mann satt i hjørnet på kjøkkenet og skrellet løk - øynene mine rant. Ligger i sentrum av Kristiansand, gode parkeringsmuligheter (de fleste maks 1 time, offentlig parkering).

Fint om de kan oppdatere åpningstidene på Google.

Takk, Vany90
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Med sine seks bord har det mer preg av gatekjøkken. Men maten er fantastisk og atmosfæren er autentisk

Takk, Karl Einar R
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste pho Bo og elsket det! Ypperlige smaker, god og hyggelig service og rent og pent!
Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hlj12018
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Liten koslig restaurant med take away tjenester. De snakker litt dårlig Norsk men hyggelige og imøtekommende. God mat til ok pris.

Takk, Oliverosmagic

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!