“Asiatisk topp restaurant ”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Skal du spise virkelig god mat og få topp service i Kristiansand bør dere gå på Saigon. Dette er en restaurant som vi besøker veldig ofte, topp service, fantastisk personale, rimelig og fantastisk god mat.

Takk, bhk1965

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Var innom her etter søk på denne nettsiden etter god mat. Bestilte en nr 3 som jeg ville spise i restauranten. Her er det 6 bord, men det jeg reagerte mest på er at i den tiden jeg satt der så var det ingen som ryddet bordene etter de gjestene som hadde gått før jeg kom. Ikke var der noe innom heller og tlf ringte kun en gang så de kan ikke skylde på at det var travelt. Like før jeg skulle gå kom to gjester inn og de ville gjerne sitte ved et av bordene som ikke var ryddet. Dette bordet ble imidlertid ryddet, men ikke nabobordet. Lurer på om min tallerken står der enda? Mine nudler med kylling og scampi smakte ok, men heller ikke noe mer.

Takk, HFV71
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Super kvalitet til fine priser og hyggelig betjening! Pho’en er en av de beste jeg har spist, og jeg har spist mange..

Takk, Hugoworld
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig betjening. Deilig mat! Kunne spist Pho hver dag herfra. Den er nydelig! Banh mi er også fantastisk godt!

God kvalitetsmat til en rimelig penge!

Takk, 455annkristinl
Anmeldt 26. oktober 2018

Pad thaien kan anbefales på det varmeste, betjeningen gjør sitt aller beste for at kundene skal trives!

Takk, runeborkis

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!