“Utsøkt pho!”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 168 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Opplev autentiske smaker av Asia i vår Take-Away Restaurant. Vi ønsker deg velkommen innom til Saigon Nam Nam!
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Hos Saigon Nam Nam treffer vi alltid blide folk bak disken! Alt på menyen er velsmakende, men vil særlig trekke fram deres pho. Den er helt nydelig! Selv foretrekker jeg å spise akkurat denne retten i selve restauranten, da det er litt tungvint med suppe som take away. Alltid ferske råvarer og rikelig med mat. Anbefales!

Takk, annamT4291TV

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. Veldig hyggelige ansatte og service-innstilte mennesker. Veldig imøtekommende. VELDIG god pris og fantastisk mat. Vi takker for en utrolig koselig date hos Saigon!

Takk, Minigjest
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Skal du spise virkelig god mat og få topp service i Kristiansand bør dere gå på Saigon. Dette er en restaurant som vi besøker veldig ofte, topp service, fantastisk personale, rimelig og fantastisk god mat.

Takk, bhk1965
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Var innom her etter søk på denne nettsiden etter god mat. Bestilte en nr 3 som jeg ville spise i restauranten. Her er det 6 bord, men det jeg reagerte mest på er at i den tiden jeg satt der så var det ingen som ryddet bordene etter de gjestene som hadde gått før jeg kom. Ikke var der noe innom heller og tlf ringte kun en gang så de kan ikke skylde på at det var travelt. Like før jeg skulle gå kom to gjester inn og de ville gjerne sitte ved et av bordene som ikke var ryddet. Dette bordet ble imidlertid ryddet, men ikke nabobordet. Lurer på om min tallerken står der enda? Mine nudler med kylling og scampi smakte ok, men heller ikke noe mer.

Takk, HFV71
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Super kvalitet til fine priser og hyggelig betjening! Pho’en er en av de beste jeg har spist, og jeg har spist mange..

Takk, Hugoworld

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!