“asiatisk”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 168 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Opplev autentiske smaker av Asia i vår Take-Away Restaurant. Vi ønsker deg velkommen innom til Saigon Nam Nam!
Anmeldt 15. januar 2019

liten bordplass til å kalle seg resturant,ikke mye insperasjon fra Vietnam hverken attmosfære eller den kulinariske opplevelsen

Takk, Geir F

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi var ute for å prøve noe nytt sammen, og dette fungerte faktisk helt greit for oss. Spenne de smaker

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Dag Erling N
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Helt perfekt! Kjempe god mat! God pris og masse mat. Hyggelig service. Kommer tilbake mange flere ganger.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, henriks961
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Hos Saigon Nam Nam treffer vi alltid blide folk bak disken! Alt på menyen er velsmakende, men vil særlig trekke fram deres pho. Den er helt nydelig! Selv foretrekker jeg å spise akkurat denne retten i selve restauranten, da det er litt tungvint med suppe som take away. Alltid ferske råvarer og rikelig med mat. Anbefales!

Takk, annamT4291TV
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. Veldig hyggelige ansatte og service-innstilte mennesker. Veldig imøtekommende. VELDIG god pris og fantastisk mat. Vi takker for en utrolig koselig date hos Saigon!

Takk, Minigjest

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!