“OPPVARMET MAT”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 12. juli 2020

Vi besøkte Kristiansand for første gang, å tenke vi kunne besøke en av de mest best anmeldte restaurantene. Påvegne av de gode anmeldelsene så tok vi sjansen. Vi ble først tatt imot av en mannlig person som ikke var så kundevennlig. Vi ble ikke bedd hvor vi skulle sitte, menyen fikk vi heller ikke uten at vi spurte etter det. han var rett å slett mer opptatt med sitt istedenfor å ta imot gjestene. Vi følte rett å slett som vi var en burde da vi kom. Etter vi satt oss ned, så han jo at vi hadde unger med oss, vi ble ikke tilbudt om å en baby stol. han stod rett å slett fast på kjøkkenet istedenfor. Allerede da fikk vi dårlig inntrykk over de som jobbet der. Maten tok utrolig lang tid og vi ventet nesten en time. Maten som ble servert var oppvarmet. Vi bestilte noen våruller og de var stekt med engang bestillingen var tatt og ble sotten i varmeskap i hele 45 min før servering. Risen som var ilag med vårullene var tørket/tørr så bare juling. Tips til de som jobber der; Vær mer på med kundene som kommer inn, la de føle seg velkomne. ta de godt imot. Vennligst ikke server mat som er oppvarmet og lunket. Setter mer pris på varm mat en kald mat. Maten smakte ikke så mye, kanskje dere må endre litt på oppskriften eller smake på maten før servering?

Takk, rogief2020

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en av de mest skuffende restaurant besøk jeg har vært på. Oppvarmet mat, og mat som var ligget i varmeovnen 40 min før servering,null kundeservice. Han så tok imot oss var lite service innstilt og hadde null hansker på seg mens han lagde maten. Med tanken på covid19 så er dette er dårlig. Maten vi bestilte måtte vi vente nesten 1 time, og maten var skuffende, lite smak, kald, trist utseende.

Takk, Flores94
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Lite, men hyggelig lokale. Veldig god mat til en rimelig penge. Flinke på allergier / glutenfritt. Allergier er oppgitt i meny. Ofte fullt

Takk, linncecilier
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

De har få bord så det burde gå fort. Men de har så mye take away som ofte har forrang så da ble vi og de andre bordene ventene. Take away burde vente. Synd for de har god mat , men lenge å vente en time på en enkel rett

Takk, Svein-Tore A
Anmeldt 14. mai 2020 via mobile enheter

Ikke la deg lure av spartansk og litt sånn take away-aktig interiør. Vi fikk oss et nydelig måltid på kjøreturen fra Stavanger til Oslo! Hadde det ikke vært for anbefalingene på TripAdvisor, hadde vi aldri spist der. Nå er vi glad vi gjorde det!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 760elinm

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!