“Saigon nam ”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av en litt brysk dame, ikke spesielt høflig!
Lyder en høyfrekvent litt irriterende lyd fra et eller annet kjøleskap.
Bråker og klirrer mye fra kopper og kar ved rydding og matlaging.
Middag bestilt og ventet i ca. 10 min. Sprøstekt and med nudler. Smakfullt god and! Nudler smaker søtt og med en hint av Chilli. Lite grønnsaker, smaker ikke helt crispy men bra.
Rimelig grei pris 179 for crispy duck.
Gratis vann fra vannrenser meget bra.
Virker som hun innser at det er smart å bære litt høflig! Serverer mat til oss ved bordet, bra.
Lukter litt surt i lokalet.
De rydder fint opp etter oss etter ferdig måltid

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Jostein S

2024 av 241 anmeldelser

Anmeldt 24. juli 2020

Utrolig deilig mat og flott service. Tok ikke mer enn 15 minutter før vi hadde 3 retter foran oss. ✨

Takk, louisemarieki
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og bra service. Kan virkelig anbefale sprøstekt and med nudler, smakfull og passe sterk

Takk, indre1820
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Oppskrytt, lite mat og smak. Bestilte Pho med biff, måtte vente 1 time på mat. Suppen var halvfull og bestod kun av noodler,. Synd å måtte betale så mye penger for minimalt med biff og grønnsaker. Service var heller ikke noe å skryte av. Anbefales ikke.

1  Takk, pooyap2019
Anmeldt 12. juli 2020

Vi besøkte Kristiansand for første gang, å tenke vi kunne besøke en av de mest best anmeldte restaurantene. Påvegne av de gode anmeldelsene så tok vi sjansen. Vi ble først tatt imot av en mannlig person som ikke var så kundevennlig. Vi ble ikke bedd hvor vi skulle sitte, menyen fikk vi heller ikke uten at vi spurte etter det. han var rett å slett mer opptatt med sitt istedenfor å ta imot gjestene. Vi følte rett å slett som vi var en burde da vi kom. Etter vi satt oss ned, så han jo at vi hadde unger med oss, vi ble ikke tilbudt om å en baby stol. han stod rett å slett fast på kjøkkenet istedenfor. Allerede da fikk vi dårlig inntrykk over de som jobbet der. Maten tok utrolig lang tid og vi ventet nesten en time. Maten som ble servert var oppvarmet. Vi bestilte noen våruller og de var stekt med engang bestillingen var tatt og ble sotten i varmeskap i hele 45 min før servering. Risen som var ilag med vårullene var tørket/tørr så bare juling. Tips til de som jobber der; Vær mer på med kundene som kommer inn, la de føle seg velkomne. ta de godt imot. Vennligst ikke server mat som er oppvarmet og lunket. Setter mer pris på varm mat en kald mat. Maten smakte ikke så mye, kanskje dere må endre litt på oppskriften eller smake på maten før servering?

Takk, rogief2020

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!