“Anbefales”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 3 av 154 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Beskrivelse: Ekte tradisjonell Vietnamesisk mat til en rimelig pris.
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Ble godt bemøtt i dag. Veldig god asiatisk mat, noe av det beste jeg har spist. Bestilte take away. Bor på dyrehotellet. Kunde ønsket en enklere/lesbar meny.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Sarasmat

1923 av 243 anmeldelser

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av en litt brysk dame, ikke spesielt høflig!
Lyder en høyfrekvent litt irriterende lyd fra et eller annet kjøleskap.
Bråker og klirrer mye fra kopper og kar ved rydding og matlaging.
Middag bestilt og ventet i ca. 10 min. Sprøstekt and med nudler. Smakfullt god and! Nudler smaker søtt og med en hint av Chilli. Lite grønnsaker, smaker ikke helt crispy men bra.
Rimelig grei pris 179 for crispy duck.
Gratis vann fra vannrenser meget bra.
Virker som hun innser at det er smart å bære litt høflig! Serverer mat til oss ved bordet, bra.
Lukter litt surt i lokalet.
De rydder fint opp etter oss etter ferdig måltid

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Jostein S
Anmeldt 24. juli 2020

Utrolig deilig mat og flott service. Tok ikke mer enn 15 minutter før vi hadde 3 retter foran oss. ✨

Takk, louisemarieki
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og bra service. Kan virkelig anbefale sprøstekt and med nudler, smakfull og passe sterk

Takk, indre1820
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Oppskrytt, lite mat og smak. Bestilte Pho med biff, måtte vente 1 time på mat. Suppen var halvfull og bestod kun av noodler,. Synd å måtte betale så mye penger for minimalt med biff og grønnsaker. Service var heller ikke noe å skryte av. Anbefales ikke.

1  Takk, pooyap2019

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!