“Veldig godt!”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Opplev autentiske smaker av Asia i vår Take-Away Restaurant. Vi ønsker deg velkommen innom til Saigon Nam Nam!
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi! Anbefaler også Crazy Duck i pannekaker! Hit kommer vi garantert tilbake
Rask og god service. Også kjekke priser!

1  Takk, Tine L

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Altså, uten Tripadvisor hadde vi aldri valgt stedet. Det er relativt anonymt og enkelt utstyrt.

Så ble vi overrasket både over utrolig hyggelig god hjelpsom betjening og fantastisk god mat. Masse for pengene; alt vi kjøpte var godt. Full middag til fem. Uten tvil kommer vi tilbake en annen gang.

1  Takk, j_rgenh647
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat laget fra bunnen. Vi spiste curry, sushi, noodles (pho) og vårruller. Alle var fornøyd med maten og servicen.

1  Takk, imflickring
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Smaken av gode og ferske råvarer med fantastiske smaker. Fine priser og hyggelige betjening! Absolutt et sted å anbefale.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, steffanje
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Utmerket asiatisk, prøvde både Red Curry, crispy duck og fire forretter: alt falt i god smak hos små til store, vennlig personell.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Hans-Olav E

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!