“Nam nam synes vi 🙂”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Opplev autentiske smaker av Asia i vår Take-Away Restaurant. Vi ønsker deg velkommen innom til Saigon Nam Nam!
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god og billig mat. Vi ble godt mettet . Både sushi og varm mat falt Veldig godt i smak hos oss. Rent og minimalistisk innredet sted. Anbefales.

Takk, tfiska

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Så glad for at vi fant dette stedet på TripAdvisor. Fantastisk god mat. Vi hadde både Sushi Kombo, Frityrstekt Kongereke, Gyoza og og Pad Thai.
Maten var et fargesprakende syn og var nydelig anrettet,
Smakene var virkelig en nytelse. De var rene og utsøkte.

Takk, arlinham
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Gikk hit for å ta sushi til lunsj. Både rask og god service, og utrolig god mat! Anbefales på det sterkeste. Vi har prøvd mye forskjellig sushi rundt om, og dette steder kommer på topplisten.

1  Takk, AmalieStensethB
Anmeldt 19. juli 2021

Kom for pho etter gode anmeldelser. Kun kjøtt og nudler. Ingen grønnsaker og svak kraft. Hvis dette er det beste Kristiansand har å by på av vietnamesisk så er det gode muligheter for å etablere seg her.

Takk, Haakon H
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt og travelt lite lokale. En av de aller beste asiatiske måltid vi har hatt. Alle 4 i følge veldig fornøyd. Anbefales!

1  Takk, Tore K

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!