“Nydelig mat fra topp kjøkken.”
Anmeldelse av Saigon Nam Nam

Saigon Nam Nam
Vurdert som nr. 2 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Opplev autentiske smaker av Asia i vår Take-Away Restaurant. Vi ønsker deg velkommen innom til Saigon Nam Nam!
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Aldeles nydelig mat! Koselig sted med særlig hyggelig betjening. Utrolig bra sushi, delikat tilberedt. Her må en gå når en besøker Kristiansand.

Takk, TrygAaS

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig personell. Anbefaler denne plassen. Spiste sushi og kylling nuddler og kylling spyd. Anbefaler plassen!

Takk, 923kristiana
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat! Anbefaler kyllingspyd og sushi. God service. Lite sitteplasser, gå gjerne hit for take away. Vi var her på formiddag og fikk sitteplasser.

Takk, odau
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god og billig mat. Vi ble godt mettet . Både sushi og varm mat falt Veldig godt i smak hos oss. Rent og minimalistisk innredet sted. Anbefales.

Takk, tfiska
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Så glad for at vi fant dette stedet på TripAdvisor. Fantastisk god mat. Vi hadde både Sushi Kombo, Frityrstekt Kongereke, Gyoza og og Pad Thai.
Maten var et fargesprakende syn og var nydelig anrettet,
Smakene var virkelig en nytelse. De var rene og utsøkte.

Takk, arlinham

Reisende som så på Saigon Nam Nam, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Saigon Nam Nam? Del dine erfaringer!