“Bursdag”
Anmeldelse av All Inn

All Inn
Vurdert som nr. 92 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 21. august 2021

Vi hadde booket bord 2 uker i forveien, mtp korona. Da vi kom frem møtte vi flere som hadde booket men ikke kom inn. Her hadde de sluppet inn for mange til tross for de som hadde booket. Veldig skuffende og de måtte sende oss hjem. Maten et også dårlig.

Takk, 559julianen

Anmeldt 18. november 2019

Denne plassen nekter og ta kontanter som er et tvunget betalingsmiddel i Norge
Så styr unna disse.
De sensurerer også det som skrives på andre fora
Håper ikke de kan sensurere her

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Stig O
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Forbindelse med cup fikk vi anbefalt dette stedet. Hadde med en gutt på 9 som ville se fotball. Veldig god burger her, og snackplate var helt super:) pluss for å kunne bruke palmesusapp her, fikk da 25% avslag på maten:)
Koselig servitør, og faktisk Ok for unger å være med, da det er fotballspill og biljard her.

Dato for besøk: august 2017
Takk, TrineTrond
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Bedre stemning enn på All Inn skal du lete lenge etter! Flinke pianister i helgene, hyggelige ansatte og aktiviteter som biljard, shuffleboard og dart, så er det alltid noe å gjøre, og stemningen er alltid på topp! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, vildemalen
Anmeldt 29. mars 2017

Var her i forbindelse med lønningspils, de har da egne tilbud på øl og burgere for dette formål. Koselig plass med biljard og shuffleboard. Tok litt tid med servicen, men ellers var det ok. Verdt et besøk

Dato for besøk: mars 2017
Takk, hlaud

Reisende som så på All Inn, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i All Inn? Del dine erfaringer!