“Trivelig sted”

Jonas B. Kristiansand
Vurdert som nr. 33 av 151 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Mye mer enn bare god mat og drikke! Hvis dere ikke helt har bestemt dere – italiensk eller amerikansk på menyen, da ligger løsningen hos oss – midt på torvet i Kristiansand. Hos Jonas B. får du det beste fra to verdener – pizza og pasta, men også mange andre spennende retter du kanskje ikke tenker på før du får dem presentert i menyen. Vel innenfor dørene vil du oppleve musikk og interiør fra et lite stykke utland. Men for all del – vil du nyte maten og folkelivet ute, er det god plass på uteserveringen. Og apropos musikk – når vi en sjelden gang skrur av musikken er det bare fordi andre står klare til å overta. Live fra scenen, enten det er New Orleans-takter fra Lørdagsjazzen eller sommerkonsertene på torvet. Jonas B. er et komplett trivselssenter i Kristiansand. God mat og drikke, glade servitører, helt spesielle lokaler – til og med et eget lite selskapslokale på mezzaninen, som kan få et høyst ordinært forretningsmøte til å bli en minnerik opplevelse. Velkommen til oss!
Anmeldt 27. august 2018

Trivelig sted med god mat og veldig trivelige servitører. God plass ute på torvet med god utsikt til bylivet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Cabletech

Anmeldt 25. august 2018

Var sammen min sønn, og spiste Pizza.
Veldig bra tilberedt, og god service
Vi kommer tilbake ved enn senere anledning

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hovmesteren
Anmeldt 21. august 2018

Jeg bestilte en carbonara her for ca tre år tilbake, og syntes den var noe tam. Siden den tid har de hatt fullstendig oppussing og overhaling av lokale, og det jeg håpte skulle være maten. Skuffelsen var derfor stor når maten fortsatt ikke levde opp til forventningene. Lasagnen var spisbar, men for 200kroner skulle jeg gjerne ønsket noe mer enn bare en skål med ost og smakløst fyll.

2  Takk, shoot_raw
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Drøye 200 kroner for litt halvstekt deig med ost. Liten porsjon som ikke hadde forsvart prisen hvis pizzaen hadde vært stekt. Ta en Grandiosa i stedet.

2  Takk, KamillaThoresen
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

For et måltid! For en service! Fikk en anbefaling fra resepsjonisten på hotellet vi bodde på og angret ikke et sekund. Maten var av høyeste klasse. Smilende servitører. Her kommer vi garantert tilbake ved neste anledning!

Takk, Irene L

Reisende som så på Jonas B. Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Jonas B. Kristiansand? Del dine erfaringer!