“Koselig ”

Jonas B. Kristiansand
Vurdert som nr. 31 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Mye mer enn bare god mat og drikke! Hvis dere ikke helt har bestemt dere – italiensk eller amerikansk på menyen, da ligger løsningen hos oss – midt på torvet i Kristiansand. Hos Jonas B. får du det beste fra to verdener – pizza og pasta, men også mange andre spennende retter du kanskje ikke tenker på før du får dem presentert i menyen. Vel innenfor dørene vil du oppleve musikk og interiør fra et lite stykke utland. Men for all del – vil du nyte maten og folkelivet ute, er det god plass på uteserveringen. Og apropos musikk – når vi en sjelden gang skrur av musikken er det bare fordi andre står klare til å overta. Live fra scenen, enten det er New Orleans-takter fra Lørdagsjazzen eller sommerkonsertene på torvet. Jonas B. er et komplett trivselssenter i Kristiansand. God mat og drikke, glade servitører, helt spesielle lokaler – til og med et eget lite selskapslokale på mezzaninen, som kan få et høyst ordinært forretningsmøte til å bli en minnerik opplevelse. Velkommen til oss!
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Lokalet var svært trivelig og pyntet til jul. Maten var ok. Calzonen hadde vel mye ost for min smak men godt stekt. De andre var greit fornøyd med chiliburgerne, men den som skulle ha godt stekt fikk svidd på ene siden. Lasagnen grei. Dessertene falt ikke i smak. Softis med sjokolade sjokolade sjokolade ble bare rart, sjokoladegreia softisen lå på smakte smør og hadde rar konsistens (aner ikke hva det var/skulle være). Key lime terten så lekker ut men marengsen var bløt.

Takk, StavangerStina

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Det var høy kvalitet på maten. Dei har ordentlig ovn til å lage italiensk pizza. Pastaen var god og den var al dente.

Takk, fromN0rway
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var der og spiste idag med min man og noen venner, samtlige av oss bestilte burger fra grillen. Den burgeren smakte brent fra jeg smakte på den og lenge etter jeg hadde svelget den. Ettersmaken var ikke der den skulle være. Vi sa ifra om dette og betjeningen var en ung dame som svarte oss bare det er sånn mat fra grillen skal smake. Ikke i det hele tatt. Ble ikke tatt på alvor og slike folk skulle aldri stått bak kassen. Gav ingen tips og går aldri dit igjen, selv fra byen og ingen turist.

1  Takk, hanneyps
Rolf Tikkanen Ø, Daglig leder på Jonas B. Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei!

Takk for din tilbakemelding! Det er aldri morsomt å motta dårlige tilbakemeldinger, men det er med å gjøre oss bedre. Jeg ønsker å komme i direkte kontakt med deg for å skaffe meg et større bilde av hva du har opplevd hos oss. Vennligst send meg en mail på rolf@jbg.no

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempehyggelig restaurant med hyggelig betjening og veldig god service. Uten tvil byens beste pizza, anbefales!

Takk, dittanh

Hei!
Tusen takk for tilbakemeldingen på besøket ditt. Vi er veldig glade for at du har hatt en førsteklasses pizzaopplevelse i restauranten! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Besøkte dette stedet 29.9 for første gang etter de pusset opp i ny prakt på torvet i Kristiansand. Hyggelige lokale men der stoppet det hele.
Bestilte 1 gl chablis - gikk tilbake til servitøren og spurte om de regner 7-8 glass på flaske. Fikk til svar at fe regner 5 og viste meg i tillegg en strek på en krittavla i baren som sa hvor mye de skulle skjenke. Har jobbet i hotell og restaurant bransjen hele mitt liv og vet at denne mengden var helt feil. Men de stod på sitt istedenfor å ta et målebeger og sjekke mengden. Hvis det var 1 dl i glasset så var det Max. Ingen ydmykhet mot gjesten. Bestilte fish & chips med remulade og ertepuré. Fisken var smakløs, remuladen var stappa med karri noe jeg klagde på og de var enig at dette var feil. Over halve retten var spist før de klarte å komme med ny. Ertepuré var ikke god hjemmelaget men smakte mistenkelig frossen erter pure smak og ingen smakstilsetning.
Kristiansand er vel en av de byene i Norge som har flest restaurantplasser sett i forhold til innbyggertall. Heldigvis finnes det uendelig mange flere restauranter i byen som ligger i en helt annen divisjon enn Jonas B.

1  Takk, Opsahl
Discover812885, Daglig leder på Jonas B. Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei!
Først, takk for at du gir tilbakemeldinger på besøket ditt hos oss. Det er tilbakemeldinger og et besøk vi har lagt merke til hos oss. Jeg beklager at du har hatt en opplevelse i restauranten som ikke er i tråd med forventningene dine. Når det gjelder vin har vi som rutine å kontrollmåle alle glass med vin som går ut fra baren vår, og dersom dette ikke har blitt gjort i dette tilfellet, vil vi se på dette internt. Hos oss skal det gå fem glass per flaske (150 ml) vin - enkelt og greit. Det er det du også skal forvente å få i glasset - hver gang!

Til vår fish & chips serverer vi en remulade tilsmakt karri - det kommer vi til å fortsette med! Når det er sagt skal også opplyse om det tydeligere, slik at du får riktige forventninger til hva du får servert. Selve fisken er av nakkestykker av torsk - og vi har til nå fått veldig gode tilbakemeldinger på denne retten - synd at denne ikke falt i smak hos deg. Basert på dine tilbakemeldinger, bør vi i ettertid se at vi burde tilbudt deg en annen rett fra vår meny.

Tilbakemeldinger er alltid bra - jeg er åpen for konstruktive tilbakemeldinger fra alle gjester. Derfor setter jeg pris på om du kontakter meg direkte på rolf@jbg.no dersom du ønsker å tilføye noe til besøket ditt

Med vennlig hilsen
Rolf
Daglig leder, Jonas B.

Reisende som så på Jonas B. Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Jonas B. Kristiansand? Del dine erfaringer!