“Trivelig sted, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Jonas B. Kristiansand

Jonas B. Kristiansand
Vurdert som nr. 30 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Mye mer enn bare god mat og drikke! Hvis dere ikke helt har bestemt dere – italiensk eller amerikansk på menyen, da ligger løsningen hos oss – midt på torvet i Kristiansand. Hos Jonas B. får du det beste fra to verdener – pizza og pasta, men også mange andre spennende retter du kanskje ikke tenker på før du får dem presentert i menyen. Vel innenfor dørene vil du oppleve musikk og interiør fra et lite stykke utland. Men for all del – vil du nyte maten og folkelivet ute, er det god plass på uteserveringen. Og apropos musikk – når vi en sjelden gang skrur av musikken er det bare fordi andre står klare til å overta. Live fra scenen, enten det er New Orleans-takter fra Lørdagsjazzen eller sommerkonsertene på torvet. Jonas B. er et komplett trivselssenter i Kristiansand. God mat og drikke, glade servitører, helt spesielle lokaler – til og med et eget lite selskapslokale på mezzaninen, som kan få et høyst ordinært forretningsmøte til å bli en minnerik opplevelse. Velkommen til oss!
Anmeldt 9. januar 2019

Vi var innom Jona B en sen ettermiddag / tidlig kveld for noe å spise og drikke før konsert.
Det var litt kø, men når betjeningen smiler, er hyggelige og raskt finner en plass til deg er alt ok.
Vi fikk rask betjeninge og fikk bestilt mat og drikke. De har et akseptabelt antall viner på glass, inkludert her mener jeg av forskjellig kvalitet og typer.
Maten var god, drikken var god, stemningen var herlig og servicen var topp.
Anbefales.

Takk, torsteins_renr

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Her kan du spise en riktig god Italiensk Pizza. Det er ikke alt for mye å velge mellom ( i alle fall ved dagens besøk) men pizzaen vi fikk smakte fantastisk godt. Vi hadde 3 forskjellige som vi delte på og alle var veldig smakfulle.
Hyggelig bekjenning og fine lokaler. Kan anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 696bernts
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Jonas B.
Et hyggelig spisested midt på torget i Kristiansand.
Muligens beste pizza i byen?
Også rikt utvalg av andre retter, og med endel spennende signaturretter.
Absolutt verdt et besøk.
Ok prisnivå.

Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 12. desember 2018

Ville prøve burgeren her og ble ikke skuffet !
Har ikke vært der siden oppussingen og ble positivt overrasket:-)
Det er blitt et veldig koselig sted med hyggelig betjening. Vi kommer absolutt igjen !

Takk, Ingrid R
Anmeldt 29. november 2018

Jeg har vært på Jonas b mange ganger, alltid god mat, jeg har prøvd flere av pizzaene, fish og chips, ulike bruschetta, drikke. Har alltid vært fornøyd med maten. God service og en trivelig atmosfære, koselig å sitte inne om vinteren og godt å nyte sola ute om våren og sommeren. De ligger midt i hjertet av byen, midt på torget der mye blir arrangert hele tiden. Anbefales!

Takk, Scandi000

Reisende som så på Jonas B. Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Jonas B. Kristiansand? Del dine erfaringer!