“Hyggelig sted på torget”
Anmeldelse av Jonas B. Kristiansand

Jonas B. Kristiansand
Vurdert som nr. 34 av 177 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservater
Beskrivelse: Mye mer enn bare god mat og drikke! Hvis dere ikke helt har bestemt dere – italiensk eller amerikansk på menyen, da ligger løsningen hos oss – midt på torvet i Kristiansand. Hos Jonas B. får du det beste fra to verdener – pizza og pasta, men også mange andre spennende retter du kanskje ikke tenker på før du får dem presentert i menyen. Vel innenfor dørene vil du oppleve musikk og interiør fra et lite stykke utland. Men for all del – vil du nyte maten og folkelivet ute, er det god plass på uteserveringen. Og apropos musikk – når vi en sjelden gang skrur av musikken er det bare fordi andre står klare til å overta. Live fra scenen, enten det er New Orleans-takter fra Lørdagsjazzen eller sommerkonsertene på torvet. Jonas B. er et komplett trivselssenter i Kristiansand. God mat og drikke, glade servitører, helt spesielle lokaler – til og med et eget lite selskapslokale på mezzaninen, som kan få et høyst ordinært forretningsmøte til å bli en minnerik opplevelse. Velkommen til oss!
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Jonas B.
Et hyggelig spisested midt på torget i Kristiansand.
Muligens beste pizza i byen?
Også rikt utvalg av andre retter, og med endel spennende signaturretter.
Prøv gjerne Jonasfjøla.
Absolutt verdt et besøk.
Ok prisnivå.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 15. juli 2019

Treig servitør, feil bestillinger og pizza’n smakte ketchup.. eneste høydepunkter var når varmelampe skrudde seg på

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, Tommy H
Anmeldt 30. juni 2019

jeg bestilte crispy kyllingsmørbrød og jordbær milkshake, deilig smørbrød med sprø kylling og godt med smeltet ost. Milkshaken var nydelig, både med biter av fersk og tørket jordbær, den må jeg absolutt ha igjen :) Har prøvd sjokoladeshaken før, den er også veldig god, litt mektigere selvsagt.

Jeg liker også veldig godt at det er halv porsjon til halv pris for barn, de fleste andre restauranter har bare pølser og lignende i barenporsjoner.

Takk, Scandi000
Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår pizza, jeg prøvde pizza’en med parmaskinke. Vi var begge svært fornøyd med pizzaen, både mengde og smak. Perfekt bunn.
Hyggelig betjening, som fulgte opp godt.
Kommer gjerne tilbake her.

Takk, Culptur
851heleneg, Informasjonssjef på Jonas B. Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen igjen :)

Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Helt grei opplevelse, men dessverre ikke den helt store opplevelsen.
Spiste lunsj her, og fikk greie retter.
Er ikke ofte her dessverre, og blir nok etter dette en stund til neste gang også.

1  Takk, tomaT6331ZR

Reisende som så på Jonas B. Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Jonas B. Kristiansand? Del dine erfaringer!