“Ok+ mat og service, men...”
Anmeldelse av Jonas B. Kristiansand

Jonas B. Kristiansand
Vurdert som nr. 30 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Mye mer enn bare god mat og drikke! Hvis dere ikke helt har bestemt dere – italiensk eller amerikansk på menyen, da ligger løsningen hos oss – midt på torvet i Kristiansand. Hos Jonas B. får du det beste fra to verdener – pizza og pasta, men også mange andre spennende retter du kanskje ikke tenker på før du får dem presentert i menyen. Vel innenfor dørene vil du oppleve musikk og interiør fra et lite stykke utland. Men for all del – vil du nyte maten og folkelivet ute, er det god plass på uteserveringen. Og apropos musikk – når vi en sjelden gang skrur av musikken er det bare fordi andre står klare til å overta. Live fra scenen, enten det er New Orleans-takter fra Lørdagsjazzen eller sommerkonsertene på torvet. Jonas B. er et komplett trivselssenter i Kristiansand. God mat og drikke, glade servitører, helt spesielle lokaler – til og med et eget lite selskapslokale på mezzaninen, som kan få et høyst ordinært forretningsmøte til å bli en minnerik opplevelse. Velkommen til oss!
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ok+ service, ok+ mat (både pizza og burger). Litt frustrende å ikke bli varslet/informert om at man blir utsatt for passiv røyking ved å sitte ute. Veldig ubehagelig, spesielt når man vil ha en hyggelig måltid med familien/barn og nyte solen samtidig. Begge barna mine rynket på nesen mens de spiste.
...Dessert måtte tas et ennet sted.

Takk, Alvaro M

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God burger. Og deilige blåskjell. Restauranten ligger midt i Kristiansand sentrum. Med koselig uteplass.

Takk, 594geirh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig burger, nydelig pizza og nydelig pecanpai. Litt lenge å vente på maten, men heldigvis verdt det. Også hyggelig betjening. Bør gjerne vaske/rydde litt på toalettene (selv om folk burde klare å etterlate det bedre etter bruk).

Takk, 831anjas
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Greit lunsjsted like ved domkirka. Servering både inne og ute - sistnevnte med varmelamper. Middels prisnivå, middels mat. Men det bør være mulig å servere varm mat samtidig til samtlige ved bordet.

2  Takk, magnen2018
Anmeldt 22. januar 2020 via mobile enheter

Var innom Jonas B for å bestille pizza som jeg skulle ha med på hotellrommet. Pizzaen ble kjapt laget, og smakte helt ypperlig! En av de bedre jeg har spist. Betjening var hyggelig og imøtekommende. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Sinderella86

Reisende som så på Jonas B. Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Jonas B. Kristiansand? Del dine erfaringer!