“Anbefales!”

Jonas B. Kristiansand
Vurdert som nr. 30 av 154 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Mye mer enn bare god mat og drikke! Hvis dere ikke helt har bestemt dere – italiensk eller amerikansk på menyen, da ligger løsningen hos oss – midt på torvet i Kristiansand. Hos Jonas B. får du det beste fra to verdener – pizza og pasta, men også mange andre spennende retter du kanskje ikke tenker på før du får dem presentert i menyen. Vel innenfor dørene vil du oppleve musikk og interiør fra et lite stykke utland. Men for all del – vil du nyte maten og folkelivet ute, er det god plass på uteserveringen. Og apropos musikk – når vi en sjelden gang skrur av musikken er det bare fordi andre står klare til å overta. Live fra scenen, enten det er New Orleans-takter fra Lørdagsjazzen eller sommerkonsertene på torvet. Jonas B. er et komplett trivselssenter i Kristiansand. God mat og drikke, glade servitører, helt spesielle lokaler – til og med et eget lite selskapslokale på mezzaninen, som kan få et høyst ordinært forretningsmøte til å bli en minnerik opplevelse. Velkommen til oss!
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Kjempe service og nydelig pizza. Beste pizzaen jeg har hatt på lenge! Kommer definitivt tilbake neste gang jeg er i Kristiansand.

Dato for besøk: september 2020
Takk, enkeltmann

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

God mat, fint lokale og beliggenhet og veldig god musikk. Vi bestilte bord og fikk veldig god plass med tanke på musikken. Vi prøvde»dirty fries»-Jonas fjøl, Calzone og blåmuggost burger. Nydelig anrettet, gode porsjoner og nydelig smak. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, wenchew2015
Anmeldt 7. august 2020

Hyggelig stab serverer mat og drikke på torvet. Priser er gjennomsnittlige, vi hadde kun drikke - ikke noe problem selv om det var en ganske travel fredag ettermiddag med fantastisk vær

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jon Erik P
Anmeldt 4. august 2020

3 forskjellige servitører som aldri spurte om vi var fornøyde eller ønsket noe mer. Vi måtte alltid ta kontakt selv.
Pizzaen hadde en grei bunn, men ellers var den svært middelmådig. Søt pizzasaus som minnet om ketchup, ikke spesielt god ost.
Til prisen man måtte betale, var dette ganske skuffende. Anbefales ikke, selv om desserten var innafor.
Det finnes mange bedre alternativer i Kristiansand.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ErikNorway1
Anmeldt 31. juli 2020

Deilig mat som kom fort (10-15min), og utrolig hyggelig og serviceinnstilt betjening. God og lett løsning med bestilling i app.

Takk, Christianemf

Reisende som så på Jonas B. Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Jonas B. Kristiansand? Del dine erfaringer!