“God stemning, mat og topp service ”
Anmeldelse av Bølgen & Moi

Bølgen & Moi
Vurdert som nr. 25 av 150 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Med fiskebrygga og Gravanekanalen som nærmeste nabo finner du Sørlandets beste restaurant. Bølgen & Moi ligger på solsiden, i le av vinden og med flotte brygger og koselig trehusbebyggelse i nærheten. På menyen er det gode småretter, sandwicher, fisk og skalldyr, supper, lunchretter og kaker i rause porsjoner. Her tilbys alt fra smørbrød til 3-retter overraskelseslunsj. Egen barnemeny med tapas, snacks og småretter. På kvelden forvandles restauranten til et fullservice Brasserie med moderne internasjonal á la carte meny. Sammensatte menyer fra sesongens beste råvarer. Noe i glasset - utvalget er stort. Restauranten har alle rettigheter og cocktails og drinker laget på nypresset juice og friske råvarer. En av landets mest kjente kunstnere, Kjell Nupen, har malt både kunsten på veggene og dekketallerknene.
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Flott beliggende i kveldssolen ved bryggekanten.
Østers og fiskesuppen smakte nydelig.
Herlig stemning med god musikk fra DJ’en, takk for en topp kveld hos dere.

1  Takk, annemonetroed
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei Anne, så hyggelig tilbakemelding.
Velkommen igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Jaja. Hva skal man si? Hadde ikke mere enn satt oss så begynte kelneren å «mase» om vi hadde bestemt oss for mat! For å få ting unna valgte vi kveite og hummer. Servitører, kelnere og runnere var uproffe, valgte feil måte å henvende seg på og strakte seg over bordet med både bestikk og mat! Sånn skal det ikke være!!! Kutyme må på plass her. Men maten var god og den mettet. Spesielt kveita. Ellers terningkast 2! For liten og smakløs hummer! Så spiste vi da. Og når vi nærmet oss slutten av måltidet, begynte de å spørre om dessert!! Makan til uproffe folk! Dette var årets nedtur. Neste gang blir det igjen Pieder Ro, tvers over gata. Rolig og lun atmosfære der og hyggelige kelnere i tillegg til bedre utvalg på menyen. Også prisene da! Bølgen og Moi er oppskrytt, litt blærete og mangler fullstendig kundebehandling! Styr unna!!!

Takk, Lise F
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hei Lise, og takk for tilbakemelding.
Hyggelig at maten smakte, det setter vi pris på. Når det gjelder service skal vi selvsagt følge opp gjestene våre slik at de får den servicen de ønsker, og ikke at den virker masete og pågående.
Vi har mye større ambisjoner på service enn det som beskrives her, og jeg håper dere vil komme tilbake ved en annen anledning.
Prismessig har vi samme priser som de fleste restaurantene langs vannkanten i Kristiansand.

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Hva mer kan kan man be om.
De hadde ikke noen spesielle forretter, men vi spurte om de kunne lage noe snacks / div smaksprøver.
De fikset!

Plassering er fantastisk - spesielt når de har så mange flotte begivenheter om sommeren.

Baren er utrolig flink - og man kan prøve mange drinker som er perfekt laget.

Herlig opplevelse!

1  Takk, AndreSor77

Hei Andre,

Takk for gode ord :)

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha stått i døren i lang tid uten å få kontakt med hovmester valgte vi bare å gå. Ja vi så dere hadde det travelt , men hadde satt pris på om det ble gjort en liten notis av at vi stod der å ventet. Hadde vi bare fått tilsnakk i form av velkommen, jeg kommer straks å hjelper dere hadde vi nok valgt å vente lengre. Men hver gang hovmester passerte så kikket han motsatt vei av der vi stod . Ikke noe bra service inntrykk her :/

Takk, Cecilie V

Hei Cecilie,

Beklager at vi ikke har klart å følge dere opp ved inngangen til restauranten.
Vi har som målsetning at alle våre gjester skal bli sett, og at vi forhåpentligvis har plass til alle i vår restauranten.

Håper virkelig at dere vil vurdere et nytt besøk slik at dere får prøvd våre gode mat og drikke.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Kun en salat på menyen Sommersalat til kr 250kr! Tenkte den må være god til den prisen. Brød fulgte ikke med. Det kostet kr 40 ekstra. Salaten kom og var nærmest uspiselig. Kyllingstykkene middelmådige og sterkt krydret. Det verste var at resten kun besto av salatblader dynket i ekkel dressing men en sånn ille mangorelish fra glass dandert i store hauger rundt kantene. Ingen kom og spurte hvordan det smakte. Heller ikke da det ble ryddet av. Stedet er jo pent men hvor lenge kan sånt gå? Burde vært kriminelt å servere noe så vondt

Takk, eirapeira
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Hei Eirapeira,

Det er beklagelig at du ikke liker vår Sommersalat, vi har igjennom hele sommeren hatt mye gode tilbakemeldinger på vår smakfulle rett. Sommersalaten serveres med Cajun, syltet rødløk, mango relish og cajundressing.
Når det gjelder service og oppfølgning, er det ikke slik vi ønsker å fremstå, vi skal alltid ivareta tilbakemeldinger fra kundene våre, spesielt når de sitter hos oss.

Reisende som så på Bølgen & Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bølgen & Moi? Del dine erfaringer!