“Et fantastisk måltid, som alltid”
Anmeldelse av Bølgen & Moi - STENGT

Bølgen & Moi
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med fiskebrygga og Gravanekanalen som nærmeste nabo finner du Sørlandets beste restaurant. Bølgen & Moi ligger på solsiden, i le av vinden og med flotte brygger og koselig trehusbebyggelse i nærheten. På menyen er det gode småretter, sandwicher, fisk og skalldyr, supper, lunchretter og kaker i rause porsjoner. Her tilbys alt fra smørbrød til 3-retter overraskelseslunsj. Egen barnemeny med tapas, snacks og småretter. På kvelden forvandles restauranten til et fullservice Brasserie med moderne internasjonal á la carte meny. Sammensatte menyer fra sesongens beste råvarer. Noe i glasset - utvalget er stort. Restauranten har alle rettigheter og cocktails og drinker laget på nypresset juice og friske råvarer. En av landets mest kjente kunstnere, Kjell Nupen, har malt både kunsten på veggene og dekketallerknene.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat med god drikke til. Hyggelig betjening med god kunnskap.
Anbefales på det sterkeste. Alt smakte godt og råvarene kom godt frem i maten.
Utsøkt!

Takk, alexro1986
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Alexro1986

Tusen takk for fine ord, det setter vi pris på.

Anmeldt 6. november 2018

Jeg tok med min kjøkkesjef og sous sjef tio B&M. Jeg ville vise dem det beste fra Sørlandet.

Dette var deres belønning etter den flotte innsatsen de har gjort på vår restaurant.

Etter en uforglemmelig kveld med fantastisk service, mat og vin. Så var vi alle enige om at dette er den beste restauranten på Sørlandet, ferdig snakka!

Mvh
TT Beach Lillesand

Takk, eindridelauritzen

Hei Eindride,

Veldig hyggelig at dere tok turen innom, vi setter pris på hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble ønsket hyggelig velkommen, vi fikk en strålene og velkomponert 4 retters middag med mange og gode smaker som utfordret hverandre. Perfekte viner tilpasset de ulike rettene sammen med flott betjening gav oss en super fin kveld på B&M.

Takk, 691alro
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei 691alro

Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på BM med temaet «boblende kveld med Lanson»
Tar konklusjonen først: for en utrolig flott kveld med fantastisk god mat og sprudlende drikke.
Menyen var bygd omkring champagnehusets Lanson mange ulike champagner.
Kan ikke nevne alt her, men de ulike friske Lansonvariantene var nye flotte opplevelser. Og takk til BM for rausheten i skjenkingen.
Så til maten:
Apetizer: irske østers og andelever med eplekompott
Forrett: komposisjon av 3 ulike retter med fersk norsk hummer .
Hovedrett nr 1.: sterlingkveite med grillet salat, smørsaus
Hovedrett nr 2: risotto med vaktel
Dessert: BMs hjemmelagede petifors.

Oppsummering mat: fantastiske smaker, perfekt tilberedt, mye mat - ingen i byen kan måle seg med BM når de virkelig slår til som de gjorde denne kvelden.

Takk til BMs alltid blide og profesjonelle restaurantsjef Leila og Sommelier Henrik med sine kunnskapsrike viten om viner for en fantastisk aften som vi kommer til å huske lenge.

Gleder oss til neste gang

1  Takk, Opsahl
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Tom,

Dett var hyggelig skrevet.
Våre arrangementer med vin & mat i fokus er meget populære, så det er ekstra hyggelig å høre at vi innfrir dine forventninger.

Velkommen tilbake

Anmeldt 28. august 2018

Vi besøkte restauranten ifm Skeive Sørlandsdager og arrangementet på fisketorget. Vi ble tilvist bord av en hyggelig hovmester og fikk spisekartet ganske raskt. Vi bestilte blåskjell og reker. Maten var grei, selv om blåskjellene var utrolig små. Betjeningen var hyggelig, men lite oppmerksom. Bordet ble først ryddet ifm. at vi skulle betale. Nei, Moi, dere kan bedre enn dette.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 95palm

Hei Pal M

Takk for din tilbakemelding.
Vi har større ambisjoner enn det som beskrives i denne anmeldelsen, så dette kan vi bli bedre på.

Håper dere vil vurdere et nytt besøk hos oss.

Reisende som så på Bølgen & Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder