“Nyttårsmiddag”
Anmeldelse av Bølgen & Moi - STENGT

Bølgen & Moi
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med fiskebrygga og Gravanekanalen som nærmeste nabo finner du Sørlandets beste restaurant. Bølgen & Moi ligger på solsiden, i le av vinden og med flotte brygger og koselig trehusbebyggelse i nærheten. På menyen er det gode småretter, sandwicher, fisk og skalldyr, supper, lunchretter og kaker i rause porsjoner. Her tilbys alt fra smørbrød til 3-retter overraskelseslunsj. Egen barnemeny med tapas, snacks og småretter. På kvelden forvandles restauranten til et fullservice Brasserie med moderne internasjonal á la carte meny. Sammensatte menyer fra sesongens beste råvarer. Noe i glasset - utvalget er stort. Restauranten har alle rettigheter og cocktails og drinker laget på nypresset juice og friske råvarer. En av landets mest kjente kunstnere, Kjell Nupen, har malt både kunsten på veggene og dekketallerknene.
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde en fantastisk 4 retters gourmetopplevelse hos dere på nyttårsaften 2018. Alt smakte perfekt. Kommer gjerne igjen.

4  Takk, Anne-Tone

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på 4 besøk her på en måned i ulike ærend. Felles for alle gangene er at vi har blitt tatt imot på en svært hyggelig måte av betjeningen. Vi har fått utdelt menykartet med tips og råd om mat og drikke. Alle har vært svært godt tilfreds med kvalitet og mengde med mat. Anbefalt drikke til de ulike menyene har vært godt tilpasset. Jeg har vært imponert over den service de har ytt med tanke på hvor travelt det er i julebord tiden. Med andre ord: Bølgen og Moi i Kristiansand imponerer og anbefales.

Takk, 691alro
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Hei 691alro,

Så utrolig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat med god drikke til. Hyggelig betjening med god kunnskap.
Anbefales på det sterkeste. Alt smakte godt og råvarene kom godt frem i maten.
Utsøkt!

Takk, alexro1986
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Alexro1986

Tusen takk for fine ord, det setter vi pris på.

Anmeldt 6. november 2018

Jeg tok med min kjøkkesjef og sous sjef tio B&M. Jeg ville vise dem det beste fra Sørlandet.

Dette var deres belønning etter den flotte innsatsen de har gjort på vår restaurant.

Etter en uforglemmelig kveld med fantastisk service, mat og vin. Så var vi alle enige om at dette er den beste restauranten på Sørlandet, ferdig snakka!

Mvh
TT Beach Lillesand

Takk, eindridelauritzen

Hei Eindride,

Veldig hyggelig at dere tok turen innom, vi setter pris på hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble ønsket hyggelig velkommen, vi fikk en strålene og velkomponert 4 retters middag med mange og gode smaker som utfordret hverandre. Perfekte viner tilpasset de ulike rettene sammen med flott betjening gav oss en super fin kveld på B&M.

Takk, 691alro
Stian T, General Manager på Bølgen & Moi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei 691alro

Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Bølgen & Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder